S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.
Za novou Force Indii, kterou ovládl Lawrence Stroll se skupinou investorů, v příští sezóně bude jezdit jeho syn Lance, jenž nyní působí u Williamsu. A o Oconovi ostatní týmy kvůli vazbám na Mercedes moc vážně nepřemýšlejí, jak potvrdil McLaren či Red Bull. Podle Christiana Hornera jej to paradoxně znevýhodňuje "jako kotva," což se loni potvrdilo také například u Pascala Wehrleina, který letos musel vzít zavděk DTM.
Jednadvacetiletý sympatický francouzský pilot v zákulisí jedná s týmy, ale zatím to moc růžově i přes oblibu v padoku nevypadá. "Musím poděkovat všem za jejich hezké zprávy a podporu, které se mi každý den dostává. Byli jsme v těžkých situacích už dříve a vždycky jsme je překonali. V mé kariéře to nikdy nebylo lehké, jak víte," přiznává svou nelichotivou situaci.
"Můžu vám slíbit, že se ani v tuto chvíli nevzdám. Motivace je vysoká a mí dávní soupeři jsou ve špičkových autech, což mě činí ještě hladovějším než dříve," pokračuje Ocon, jemuž v šampionátu patří s 45 body desátá příčka, ale například na 7. Nica Hülkenberga mu jich schází pouze sedm. Jedním z jeho bývalých soupeřů je například Charles Leclerc, jenž se příští rok dočká závodního debutu s Ferrari.
"Sním o F1, trénuji F1, jím F1, hraju F1, myslím F1... Jsem zrozen k závodění a mým jediným cílem je stát se šampionem - a vždy to tak bude. Uvidíme se tento týden," píše pilot Force Indie toužící po setrvání v královské disciplíně motorsportu.
"Myslím, že by to byla naprostá škoda, kdyby Formule 1 přišla o takový talent. Mělo by to být naopak," poukazuje bývalý jezdec Gerhard Berger na situaci, kdy piloti míří z F1 do DTM. "Rádi bychom naše piloty dostávali do F1, protože jsou na to dostatečně dobří."
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.