Majitel Force Indie Vijay Mallya věří, že se jeho týmu podařilo vyřešit potíže z počátku sezóny a že je na dobré cestě k tomu, aby pokračoval ve výborných výsledcích z předchozích dvou sezón.
Indické stáji po čtvrtém místě mezi konstruktéry letošní start moc nevyšel. Trápila se s korelací a aerodynamickou výkonností nových dílů a její piloti zejména v nájezdech do zatáček vozu nemohli 100% důvěřovat. Před Velkou cenou Ázerbájdžánu měla na svém kontě jediný bod.
V Baku ale došlo k obratu. Po vydařené kvalifikaci, v níž Esteban Ocon a Sergio Pérez obsadili 7. a 8. příčku, přišel sice o den později náročný začátek závodu, když první jmenovaný vypadl hned v prvním kole a Mexičan ztratil hodně času. Po výborném výkonu i s trochou štěstí se mu však nakonec podařilo dojet na třetím místě za vítězným Lewisem Hamiltonem stíhaným Kimim Räikkönenem a katapultovat svůj tým z deváté na šestou příčku mezi konstruktéry.
"Baku vypadá jako bod zvratu v naší sezóně. Pódium nás hodně povzbudilo. Je přesně tím výsledkem, který jsme potřebovali. Pomáhá nám zapomenout na smůlu a promeškané příležitosti z prvních závodů," hodnotí Mallya.
"Naše rychlost v Baku potvrzuje, že se ubíráme tím správným směrem. Vozu lépe rozumíme a v každém závodě děláme pokroky. Po pódiu se naše sezóna znovu rozjela. Dostali jsme se do pohybu. Uvidíme, co dokážeme v Barceloně, kde na voze vyzkoušíme více nových dílů," těší se majitel týmu.
Jeho zástupce Bob Fernley očekává, že Renault, na který zatím stále trochu ztrácejí, bude jejich nejkonzistentnějším soupeřem, podle něj však nakonec budou těžit z výhody pramenící z lepší pohonné jednotky Mercedes.
"Je to tak vyrovnané, máme tam Haas, McLaren a Renault působí neustále potíže. Jestli dokážeme překonat ten deficit, tak to záleží také na věcech, jako je pohonná jednotka atd. Máme program o třech pohonných jednotkách. Jak dobře to půjde během roku s Renaultem, do toho vstoupí během roku společně se spolehlivostí další věci. My neustále potvrzujeme svou spolehlivost," popisuje Fernley.
Stále věří, že to Force India může potřetí za sebou dotáhnout na čtvrté místo v šampionátu konstruktérů: "Nic není nemožné. Když se podíváte zpět na rok 2016 a na deficit mezi námi a Williamsem v polovině sezóny, tak to taky nevypadalo, že se před ně dostaneme. Ale povedlo se."
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.