Tým Sauber Alfa Romeo přišel s okamžitou platností o svého technického ředitele Jorga Zandera. Tato zpráva přichází jen pár týdnů poté, co tým získal nového šéfa aerodynamiky a obecně prochází restrukturalizací, aby dosáhl lepších výsledků.
Frederic Vasseur, šéf týmu, bude dohlížet na novinky pro stávající vůz a také počáteční vývoj monopostu pro rok 2019 předtím, než bude oznámena nová struktura. Zander se k Sauberu vrátil před sezonou 2017 poté, co působil v roli technického ředitele Audi ve vytrvalostních závodech WEC. Z nich se ingolstadtský tým stáhl na konci sezony 2016.
Jeho první angažmá u Sauberu se datuje mezi roky 2006 a 2007. Tehdy, v barvách BMW, pracoval jako hlavní designer. K Zanderovi se před pouhým měsícem připojil Jan Monchaux jako šéf aerodynamiky. Ten předtím pracoval pro Toyotu, Ferrari a Audi. Dle Zandera Sauberu chyběly "technické a finanční zdroje v některých technických oblastech."
"Jsme skupina o zhruba 200 lidí, kteří se zaměřují převážně na inženýrské práce. Zabere to ještě hodně času, než se takto velký projekt dostane na vysokou úroveň. Mým hlavním úkolem stále zůstává, aby tento technický tým dobře pracoval a vytvářel konkurenceschopná auta," řekl Jörg před startem GP Austrálie.
V sezoně 2017 posbíral Sauber mizerných 5 bodů, ale letos se mu daří o poznání lépe. Po prvních závodech má na svém kontě již dvojnásobný počet bodů, na bodech dojely stroje Sauber Alfa Romeo ve dvou ze čtyř případů. Leclerc navíc v Baku dojel na skvělém 6. místě.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.