Lewis Hamilton si brousil drápy na boj s Vettelem, ale zatím se on a jeho týmový kolega spíše potýkají s tím, aby se přiblížili velmi rychlému Ricciardovi. Muži Stříbrných šípů však nevěší hlavu, pořád je dost času s touto situací něco udělat.
Hlasy obou pilotů Mercedesu se shodují - nepodařilo se nám dostat W08 do "pravého okna" co do výkonu. I přes veškerou snahu se nepodařilo ani jednomu z pilotů týmu, zaujímajícím průběžné vedení v Poháru konstruktérů, vyšplhat výš než na třetí místo - Hamilton dosáhl této příčky dopoledne, Bottas po obědě.
"Nevíme, jak moc se mohou ostatní týmy zítra zlepšit, ale my to určitě dokážeme. Budeme se věnovat práci jako obvykle, abychom vytěžili z našeho auta ještě víc. Dnes to nebylo dobré, hodně jsme balancovali. Prostě potřebujeme najít rovnováhu. Pak můžeme našemu vozu důvěřovat, být v kvalifikaci konzistentní a jít až na samotný limit," zhodnotil situaci Bottas.
Hamilton dokonce zajel nejlepší kolo na měkké směsi, protože na superměkkých pneumatikách se mu nepodařilo najít na trati dostatek prostoru. Také on se vyjádřil o nastavení vozidla jako o "nepříliš dobrém". Připustil také, že páteční trénink postavil tým před několik důležitých otázek a zdejší páteční trénink označil jako jeden z těch nejtěžších, což platilo o pro silný nárazový vítr a jisté potíže s pneumatikami.
"Zvláště druhý trénink začal poměrně dobře, ale později nás dost zmátl. V současné době je dost nejasné, co je třeba na voze změnit, je třeba provést hodně analýz - doufejme, že až zítra vyjedeme na trať, bude to podstatně lepší. Proto nás dnes večer čeká dost práce, protože vůz skutečně není takový, jak bychom si přáli, ale věřím, že to vyřešíme, protože jsme nejlepší tým," zhodnotil situaci Hamilton.
Ricciardo není překvapenímPro někoho byla páteční dominance Red Bullu a Daniela Ricciarda něčím neobvyklým, ale v táboru Mercedesu nad touto skutečností nikdo příliš nehloubá. Dokonce se objevilo prohlášení, že velmi dobrá forma "Rudých býků" v Maďarsku byla ze strany Mercedesu s ohledem na povahu trati očekávána.
"V kvalifikaci budeme asi mít hodně malé odstupy, protože dlouhodobé tempo mezi třemi nejlepšími týmy je téměř vyrovnané. Proto musíme bojovat o každou setinu, která bude k dispozici," vyslovil prognózu na zítřejší jízdy Valtteri Bottas.
"Kvalifikace bude opravdu hodně těsná. Jde o okruh, kde si tři nejlepší týmy budou hodně nablízku, to je pravděpodobné. U Red Bullu to vypadá, že jsou na tom lépe s přítlakem, Ferrari je zase velmi, velmi rychlé, řekl bych, že my nemáme zdaleka takové tempo jako na Silverstone. Proto si myslím, že tento víkend uvidíte asi jednu z největších bitev současnosti, špatně se tu totiž předjíždí. Z toho důvodu nemusí jít o nijak strhující závod, ale o to dramatičtější bude kvalifikace," doplnil svého kolegu Hamilton.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.