Felipe Massa měl původně rok 2017 strávit závoděním v monopostu závodní série Formule E. Pak ale přišel šok ohledně Nika Rosberga a vše bylo jinak. Nyní vše nasvědčuje tomu, že Brazilec bude letos jezdit ještě za Williams po boku kanadského mladíka Lance Strolla.
Brazislký veterán oznámil při loňské VC Itálie, že sezóna 2016 pro něj bude ve Formuli 1 tou poslední. Následně se začaly objevovat spekulace ohledně přesunu do vytrvalostních závodů WEC či Formule E. Právě druhá zmíněná série měla původně být novým útočištěm pětatřicetiletého Brazilce. Odchod Nika Rosberga ale vše změnil.
Dle brazilské edice magazínu Marca měl prý Massa již připravenou smlouvu a nechybělo mnoho k jejímu podpisu. Poté, co Rosberg ohlásil konec kariéry, se ale diskuze pozastavily a dle současných informací to vypadá, že Massa bude ještě jednu sezónu jezdit ve Formuli 1 za Williams, kde by si měl polepšit platově zhruba o 50 %. Zatím neznáme oficiální prohlášení, ale dle brazilských médií Felipe na nabídku kývl.
Jméno týmu, jehož barvy měl Massa hájit, je zatím veřejnosti neznámé. Prý ale vše proběhlo ve velmi přátelské atmosféře, a je tak velmi pravděpodobné, že si Felipe ve Formuli E po jedné bonusové sezóně v královně motorsportu přeci jen zajezdí.
Dle magazínu Marca by letos měl monopost Formule E vyzkoušet alespoň Jenson Button, který též oznámil loni svůj konec a u McLarenu ho nahradil belgický mladík Vandoorne. Zatím to nevypadá, že by Button do formule poháněné pouze elektřinou nastupoval pravidelně, ale měl by se prý objevit v několika závodech.
Stejně na tom je také Gutierréz, kterému Haas neprodloužil smlouvu a Manor, se kterým Mexičan jednal, asi kvůli finančním problémům jezdit v roce 2017 nebude. Esteban se proto rozhodl pro své angažmá ve Formuli E, kde by měl odjet závod v Mexiku a následně je prý dosti pravděpodobné, že by se naplno zapojil v další sezóně.
Díky těmto indíciím jsme zase o něco chytřejší a spojení Valtteriho Bottase a Mercedesu se stává zase o něco více reálným obrázkem. Fin již přes Vánoce prý tajně navštívil sídlo Mercedesu a jeho jediný konkurent v boji o druhou sedačku, Pascal Wehrlein, podepsal smlouvu se švýcarským Sauberem. V současné době tedy není asi žádný jiný kandidát, který by reálně mohl po boku Lewise Hamiltona jezdit.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.