Budoucnost Checa Peréze u Force Indie prý nebyla vůbec jasná. Dostal několik dalších nabídek, které ho velmi těší. Nakonec se ale rozhodl pro konzervativní cestu.
Mexický pilot Sergio Peréz byl dlouho spojován se sedačkou u Renaultu, kterou ale nakonec získal jeho (dnes již bývalý) kolega Nico Hülkenberg. Peréz minimálně pro rok 2017 zůstane u Force Indie, kde ho doplní franzouzský mladík Esteban Ocon, který od GP Belgie jezdil místo Harjanta za Manor. Vše ale mohlo být jinak...
"Došlo to až tak daleko, že jsem si opravdu myslel, že odejdu. V jednu chvíli vyjednávání s Force Indií nešlo úplně hladce. Mým cílem bylo u nich zůstat ještě jeden rok, ale v tomto sportu člověk nikdy neví. Dokud se nepodepíše smlouva a není vše veřejně oznámeno, tak se může stát úplně cokoliv.
Už se mi to jednou stalo. Byl o mě zájem ze strany několika týmů, ne pouze Renaultu, což mě nakoplo. Všem bych chtěl poděkovat, protože mě to jako jezdce vážně potěšilo. Zájem o mě měly asi tři nebo čtyři týmy, takže to zahřálo u srdíčka. Zatím je pro mě ale nejlepší zůstat, kde jsem," sdělil Autosportu Checo Peréz.
Peréz si zažil v roce 2013 docela složitou sezónu u zhoršujícího se McLarenu. Jeho týmový kolega Jenson Button tenkrát řekl: "V F1 jsme zažil několik tvrdých soubojů, ale nikdy nic takhle podlého." Checo na to období nevzpomíná úplně s láskou a přiznává, že si tím částečně narušil svou reputaci. Nechce proto dělat žádná další unáhlená rozhodnutí.
"Už se znovu nechci rozhodnout špatně, tohle je pro mě volba na jistotu. Je mi teprve 26 a věřím, že to nejlepší mám teprve před sebou. Takže se uvidí, jak teď vše změní nová auta," zakončil mexický pilot.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.