Budoucnost Checa Peréze u Force Indie prý nebyla vůbec jasná. Dostal několik dalších nabídek, které ho velmi těší. Nakonec se ale rozhodl pro konzervativní cestu.
Mexický pilot Sergio Peréz byl dlouho spojován se sedačkou u Renaultu, kterou ale nakonec získal jeho (dnes již bývalý) kolega Nico Hülkenberg. Peréz minimálně pro rok 2017 zůstane u Force Indie, kde ho doplní franzouzský mladík Esteban Ocon, který od GP Belgie jezdil místo Harjanta za Manor. Vše ale mohlo být jinak...
"Došlo to až tak daleko, že jsem si opravdu myslel, že odejdu. V jednu chvíli vyjednávání s Force Indií nešlo úplně hladce. Mým cílem bylo u nich zůstat ještě jeden rok, ale v tomto sportu člověk nikdy neví. Dokud se nepodepíše smlouva a není vše veřejně oznámeno, tak se může stát úplně cokoliv.
Už se mi to jednou stalo. Byl o mě zájem ze strany několika týmů, ne pouze Renaultu, což mě nakoplo. Všem bych chtěl poděkovat, protože mě to jako jezdce vážně potěšilo. Zájem o mě měly asi tři nebo čtyři týmy, takže to zahřálo u srdíčka. Zatím je pro mě ale nejlepší zůstat, kde jsem," sdělil Autosportu Checo Peréz.
Peréz si zažil v roce 2013 docela složitou sezónu u zhoršujícího se McLarenu. Jeho týmový kolega Jenson Button tenkrát řekl: "V F1 jsme zažil několik tvrdých soubojů, ale nikdy nic takhle podlého." Checo na to období nevzpomíná úplně s láskou a přiznává, že si tím částečně narušil svou reputaci. Nechce proto dělat žádná další unáhlená rozhodnutí.
"Už se znovu nechci rozhodnout špatně, tohle je pro mě volba na jistotu. Je mi teprve 26 a věřím, že to nejlepší mám teprve před sebou. Takže se uvidí, jak teď vše změní nová auta," zakončil mexický pilot.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.