Jenson Button, který v letos oznámil konec své 16 let dlouhé kariéry v královně motorsportu, získal na University of Bath čestný inženýrský titul.
Krom toho je tento britský pilot také nositelem Řádu britského impéria, který mu byl udělen v roce 2009 po získání titulu mistra světa, tenkrát ještě za stáj Brawn GP.
Při slavnostním předávání šestatřicetiletý matador řekl: "Když jsem byl mladý, tak tvrdě nedřel a na univerzitu nechodil, ale řekl bych, že spousta mých úspěchů na poli motorsportu je právě díky mému dobrému chápání toho, jak vlastně takové závodní auto funguje po technické stránce."
Je tu ještě teoretická šance, že se s Buttonem v příštím roce uvidíme. Smlouvu s McLarenem pořád má, akorát bude figurovat v roli náhradního pilota, kde vystřídá belgického mladíka Stoffela Vandoornea. Ten po své premiéře v Bahrainu, kdy musel zaskočit za Alonsa, bude za britský tým jezdit v příští sezóně pravidelně.
Některé spekulace dokonce naznačují, že by Button mohl nahradit Rosberga u Mercedesu. Těžko říct, jakou váhu tomu vlastně dávat, dneska se ohledně přestupu ke Stříbrným šípům spekuluje takřka o každém pilotovi nejen ze současného startovního pole.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.