Fernando Alonso věří, že letos předvádí lepší výkony než v dobách, kdy vyhrával tituly.
Šampoinát ovládl s Renaultem v sezónách 2005 a 2006. Za svůj nejlepší ale považuje ročník 2012 s Ferrari, za něj pak řadí 2014 a 2016. I když se v posledních dvou letech po přestupu k McLarenu na pódium ještě nedostal, tak dle svých slov se současnou technikou odvádí lepší práci.
"Sezóna 2012 byla zřejmě mou nejlepší v F1. Pak by mohla následovat 2014, má druhá nejlepší, potom asi tato by patřila na poslední stupínek na pódiu," uvádí Alonso.
"S vozem jsem si hodně věřil za všech podmínek. Cítím se dobře. I v posledních 10 kolech v Brazílii jsem se na 14 kol starých pneumatikách cítil konkurenceschopně. Tato důvěra mi dává možnost jezdit na limitu," pokračuje španělský jezdec.
Obzvlášť jej těší, když svou výkonnost porovnává se svým týmovým kolegou: "Jenson je neuvěřitelný pilot. Minulý rok jsem to zažil. Letos jsem se dokázal mnohokrát dostat před něj. Proto tento rok považuji z jezdeckého hlediska za vysoký standard."
S McLarenem poháněným Hondou letos získali společně už 75 bodů, což je o poznání lepší než loňských 27: "Jsem spokojený s věcmi, které jsme udělali a s pokrokem týmu. Má to úplně jinou příchuť než tento poslední závod v Abú Zabí před 12 měsíci, kde jsme byli zklamáni a hlavami se nám honilo mnoho věcí."
"Letos je všechno optimistické. Víme, že zbývá ujít ještě velký kus cesty, než se staneme šampiony, ale v pocitech jsme spokojenější než minulý rok," dodává Alonso.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.