Pilot McLarenu Jenson Button upřesňuje, na které závodní série se nejspíše zaměří příští rok, kdy místo něj bude v F1 nastupovat Stoffel Vandoorne.
Mistr světa z roku 2009 sice u McLarenu zůstane jako rezervní jezdec, běh sezóně 2017 si ale chce vyzkoušet další formy motorsportu. Na otázku, jestli bude mít ve výběru absolutní volnost nebo bude muset zůstat u strojů značky Honda, pro Autosport odpovídá: "Nemyslím si, že by tomu tak musel být, ale pro mě jde samozřejmě o ty nejjednodušší programy."
"Jsem si jistý tím, že nebudou chtít, abych závodil za konkurenci Hondy, což je naprosto pochopitelné. Například příští rok nebudu závodit v Le Mans. Ta správná možnost tam zkrátka není. Ale snad k tomu v budoucnu dojde," pokračuje Button.
Mezi svými možnostmi uvádí japonský šampionát Super GP a americký šampionát Global Rallycross: "Mohl bych absolvovat 1000 km v Suzuce v Super GT. To by bylo příjemné, kdyby to vyšlo, ale v podstatě jde jen o logistiku.
Kromě toho bych se mohl zúčastnit nějakého rallyekrosu v Americe a trochu v rallyekrosu testovat v něčem jiném. Je toho hodně, co bych mohl dělat. Musím si vybrat, kolik toho chci příští rok opravdu zvládnout a jestli nebudu chtít více odpočívat," vysvětluje britský pilot.
Na plnou sezónu v rallyekrosu v Evropě ale zatím nemyslí: "Příští rok k tomu nedojde. V budoucnosti určitě ano. Jde o ohromně rostoucí sport, obzvlášť když se Audi stahuje z Le Mans a VW z rallye. Vím, že jejich hlavním cílem není rallyekros, rozhodně to však jejich rallyekrosovému programu pomůže."
Celou sezónu nehodlá absolvovat ani v Super GT: "Nechci odjet celou sezónu. Můžu být taktéž ve Formuli 1. Pokud bych jel závod v Japonsku, pak by v Super GT šlo jen o 1000 km v Suzuce."
"Pokud jde o mé závodění v budoucnu, jsem velmi nadšený. Bude to jen někde jinde. Závodil jsem v jedné sérii 17 let. Chci si vyzkoušet závodění někde jinde. F1 je špičkou motorsportu, někdy však potřebujete změnu," dodává Button.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.