Podle Buttona v závodě piloti na super-měkkých pneumatikách zajedou k prvním zastávkám okolo čtvrtého kola.
Pirelli do Mexika dovezlo super-měkké, měkké a střední sady pneumatik. Týmy se ale trápí se všemi směsmi pneumatik. Spokojený není ani Jenson Button, postrádá přilnavost a stěžuje si na výrazné drolení gumy.
"Super-měkké pneumatiky se hodně drolí. Po startu závodu uběhne čtyři pět kol a ti na super-měkkých pneumatikách budou zajíždět k mechanikům na výměnu pneumatik. U měkkých pneumatik si úplně nejsem jistý," řekl pro Motorsport.com Button.
"Je to stejné pro všechny, hodně bojujeme s vyvážením auta. Problémem je nízká přilnavost, ale postupně se situace zlepšuje. Nicméně dlouhé jízdy jsou stále ošemetné," pokračoval.
"Střední směs je ta, která vydrží nejvíce kol, zatím jsme na ní neviděli drolení. Nechci říct, že to je dobrá směs, spíše je méně špatná. Pracuje se s ní lépe než s ostatními, ale poskytuje velmi nízkou přilnavost," zakončil Button. Jedinou výhodou podle něj je fakt, že start závodu bude kvůli nízké přilnavosti zajímavější.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.