Podle Buttona v závodě piloti na super-měkkých pneumatikách zajedou k prvním zastávkám okolo čtvrtého kola.
Pirelli do Mexika dovezlo super-měkké, měkké a střední sady pneumatik. Týmy se ale trápí se všemi směsmi pneumatik. Spokojený není ani Jenson Button, postrádá přilnavost a stěžuje si na výrazné drolení gumy.
"Super-měkké pneumatiky se hodně drolí. Po startu závodu uběhne čtyři pět kol a ti na super-měkkých pneumatikách budou zajíždět k mechanikům na výměnu pneumatik. U měkkých pneumatik si úplně nejsem jistý," řekl pro Motorsport.com Button.
"Je to stejné pro všechny, hodně bojujeme s vyvážením auta. Problémem je nízká přilnavost, ale postupně se situace zlepšuje. Nicméně dlouhé jízdy jsou stále ošemetné," pokračoval.
"Střední směs je ta, která vydrží nejvíce kol, zatím jsme na ní neviděli drolení. Nechci říct, že to je dobrá směs, spíše je méně špatná. Pracuje se s ní lépe než s ostatními, ale poskytuje velmi nízkou přilnavost," zakončil Button. Jedinou výhodou podle něj je fakt, že start závodu bude kvůli nízké přilnavosti zajímavější.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.