Podle Jensona Buttona můžeme v Singapuru očekávat McLaren mnohem silnější, než tomu bylo ve Spa nebo v Monze. Připouští, že po stránce výkonu na soupeře stále dost ztrácejí.
Přípravu na citově vypjatý víkend negativně ovlivnilo oznámeníV Itálii skončil Button až jako 12., což přičítá nejen nedostatku víkendu, ale také citově náročnému víkendu, kdy oznámil, že příští rok v F1 nebude závodit: "První kolo jsem podělal - dopustil jsem se několika chyb, kterých jsem se dopustit neměl. Ale myslím si, že by mi to snad mohlo projít - šlo o citově vypjatý víkend, příprava na něj nebyla zdaleka nejlepší. Jakmile jsem dokončil první kolo, tak jsem si to srovnal."
Připomíná, co se vlastně stalo: "Naprosto jsem zbabral start. Zkrátka jsem tam seděl a protáčel kola - bylo to naprosto moje chyba. Bylo to otravné, protože prvotní rozjezd byl dobrý. Pak mě v Lesmo vytlačil Sauber, zkrátka mě vyvezl mimo trať. Skončil jsem ve štěrku a poslední. Pomyslel jsem si, že to bude těžké odpoledne."
Jenson se z toho ale nakonec dostal a blýskl se i krásným předjížděcím manévrem, když se při brzdění do první šikany dostal před svého týmového kolegu Alonsa, byť ten měl v tu chvíli tvrdší směs: "Absolvovat závod a dojet na 12. místě, to není skvělé, ale být tak blízko 11. místa, to si myslím, že není špatné, vzhledem k tomu, že jsem byl po prvním kole poslední."
V Singapuru bude McLaren silnýZávod v Itálii ale už hází za hlavu a těší se na zbytek sezóny a hlavně tu nejbližší grand prix: "Singapur nám rozhodně bude sedět trochu více. Stále si myslím, že se trápíme s trakcí, ale určitě nám bude vyhovovat více než Monza - to je náš nejhorší okruh kalendáře. Být na něm tak blízko top 10, to si myslím není zas tak strašné."
"Podle mě stále trochu zaostáváme ve výkonu. Neustále však nasazujeme vylepšení, a to je to, co si všichni můžeme přát a v co doufat. Závodíme proti těm nejlepším týmům na světě, takže to vyžaduje čas. Najednou nenajdeme 30 kW nebo kolik," pokračuje Button.
Jeho týmový kolega Fernando Alonso dokonce očekává, že by v Singapuru mohl McLaren bojovat o umístění v první pětce s Ferrari. "Od Singapuru dále pro nás začne odlišný šampionát," věří Alonso.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.