Podle Jensona Buttona můžeme v Singapuru očekávat McLaren mnohem silnější, než tomu bylo ve Spa nebo v Monze. Připouští, že po stránce výkonu na soupeře stále dost ztrácejí.
Přípravu na citově vypjatý víkend negativně ovlivnilo oznámeníV Itálii skončil Button až jako 12., což přičítá nejen nedostatku víkendu, ale také citově náročnému víkendu, kdy oznámil, že příští rok v F1 nebude závodit: "První kolo jsem podělal - dopustil jsem se několika chyb, kterých jsem se dopustit neměl. Ale myslím si, že by mi to snad mohlo projít - šlo o citově vypjatý víkend, příprava na něj nebyla zdaleka nejlepší. Jakmile jsem dokončil první kolo, tak jsem si to srovnal."
Připomíná, co se vlastně stalo: "Naprosto jsem zbabral start. Zkrátka jsem tam seděl a protáčel kola - bylo to naprosto moje chyba. Bylo to otravné, protože prvotní rozjezd byl dobrý. Pak mě v Lesmo vytlačil Sauber, zkrátka mě vyvezl mimo trať. Skončil jsem ve štěrku a poslední. Pomyslel jsem si, že to bude těžké odpoledne."
Jenson se z toho ale nakonec dostal a blýskl se i krásným předjížděcím manévrem, když se při brzdění do první šikany dostal před svého týmového kolegu Alonsa, byť ten měl v tu chvíli tvrdší směs: "Absolvovat závod a dojet na 12. místě, to není skvělé, ale být tak blízko 11. místa, to si myslím, že není špatné, vzhledem k tomu, že jsem byl po prvním kole poslední."
V Singapuru bude McLaren silnýZávod v Itálii ale už hází za hlavu a těší se na zbytek sezóny a hlavně tu nejbližší grand prix: "Singapur nám rozhodně bude sedět trochu více. Stále si myslím, že se trápíme s trakcí, ale určitě nám bude vyhovovat více než Monza - to je náš nejhorší okruh kalendáře. Být na něm tak blízko top 10, to si myslím není zas tak strašné."
"Podle mě stále trochu zaostáváme ve výkonu. Neustále však nasazujeme vylepšení, a to je to, co si všichni můžeme přát a v co doufat. Závodíme proti těm nejlepším týmům na světě, takže to vyžaduje čas. Najednou nenajdeme 30 kW nebo kolik," pokračuje Button.
Jeho týmový kolega Fernando Alonso dokonce očekává, že by v Singapuru mohl McLaren bojovat o umístění v první pětce s Ferrari. "Od Singapuru dále pro nás začne odlišný šampionát," věří Alonso.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.