Podle Jensona Buttona můžeme v Singapuru očekávat McLaren mnohem silnější, než tomu bylo ve Spa nebo v Monze. Připouští, že po stránce výkonu na soupeře stále dost ztrácejí.
Přípravu na citově vypjatý víkend negativně ovlivnilo oznámeníV Itálii skončil Button až jako 12., což přičítá nejen nedostatku víkendu, ale také citově náročnému víkendu, kdy oznámil, že příští rok v F1 nebude závodit: "První kolo jsem podělal - dopustil jsem se několika chyb, kterých jsem se dopustit neměl. Ale myslím si, že by mi to snad mohlo projít - šlo o citově vypjatý víkend, příprava na něj nebyla zdaleka nejlepší. Jakmile jsem dokončil první kolo, tak jsem si to srovnal."
Připomíná, co se vlastně stalo: "Naprosto jsem zbabral start. Zkrátka jsem tam seděl a protáčel kola - bylo to naprosto moje chyba. Bylo to otravné, protože prvotní rozjezd byl dobrý. Pak mě v Lesmo vytlačil Sauber, zkrátka mě vyvezl mimo trať. Skončil jsem ve štěrku a poslední. Pomyslel jsem si, že to bude těžké odpoledne."
Jenson se z toho ale nakonec dostal a blýskl se i krásným předjížděcím manévrem, když se při brzdění do první šikany dostal před svého týmového kolegu Alonsa, byť ten měl v tu chvíli tvrdší směs: "Absolvovat závod a dojet na 12. místě, to není skvělé, ale být tak blízko 11. místa, to si myslím, že není špatné, vzhledem k tomu, že jsem byl po prvním kole poslední."
V Singapuru bude McLaren silnýZávod v Itálii ale už hází za hlavu a těší se na zbytek sezóny a hlavně tu nejbližší grand prix: "Singapur nám rozhodně bude sedět trochu více. Stále si myslím, že se trápíme s trakcí, ale určitě nám bude vyhovovat více než Monza - to je náš nejhorší okruh kalendáře. Být na něm tak blízko top 10, to si myslím není zas tak strašné."
"Podle mě stále trochu zaostáváme ve výkonu. Neustále však nasazujeme vylepšení, a to je to, co si všichni můžeme přát a v co doufat. Závodíme proti těm nejlepším týmům na světě, takže to vyžaduje čas. Najednou nenajdeme 30 kW nebo kolik," pokračuje Button.
Jeho týmový kolega Fernando Alonso dokonce očekává, že by v Singapuru mohl McLaren bojovat o umístění v první pětce s Ferrari. "Od Singapuru dále pro nás začne odlišný šampionát," věří Alonso.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.