Brit si stěžuje na vysoký tlak, který Pirelli nutí dodržovat všechny týmy.
"Tlak v pneumatikách je neuvěřitelně vysoký, můžete to vidět například, když jsme jeli zahřívací kola ke kvalifikačním pokusům," řekl Button pro Motorsport.com.
"Většina aut k nim vůbec nejela na plný plyn, nikdo nebrzdil [aby zahřál pneumatiky - pozn. red.], nikdo na pneumatiky netlačil. Stačilo jen najet do rychlého kola a v první zatáčce byly pneumatiky připravené," pokračoval mistr světa z roku 2009.
"Je neuvěřitelné, co musíme s pneumatikami dělat, abychom je udrželi ve výkonnostním okně. Pokud při nájezdu do rychlého kola na pneumatiky tlačíte, přestanou fungovat ve třetí zatáčce, přehřívají se a tvoří se na nich puchýře. To je šílené. Nezažil jsem nic podobného za svou celou kariéru," prohlásil Button.
"Můžou za to vysoké tlaky v pneumatikách a vysoké teploty také nepomáhají, ale to Pirelli ví. Dneska na okruhu jen kroužíme a celé to je o pneumatikách, doufám, že se situace s novými pneumatikami změní."
"Pro závod budou super-měkké a měkké pneumatiky podobné, co se týče jejich opotřebení. Hodně jezdců se trápí s puchýřováním. Pro závod bude trošku chladněji, ale ne o moc. Bude to těžké pro každého," zakončil Brit.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.