Toto Wolff si myslí, že je mladý Belgičan budoucí hvězdou F1.
Stáj z Wokingu oznámila, že se během září rozhodne, kdo za ní bude závodit v sezóně 2017 plné technických změn. Fernando Alonso zůstane, hovoří se však o jeho týmovém kolegovi - zda si ponechá zkušeného Jensona Buttona nebo ho nahradí dravým mládím v podobě Stoffela Vandornea.
Button má v podstatě tři možnosti: zůstat v McLarenu, přesunout se do Willimasu, nebo skončit v F1. Při výběru poslední možnosti by se chtěl přesunout do jiné závodní série.
Toto Wolff má jasno v tom, co by měli u konkurence udělat: "Potenciálně do Formule 1 může vstoupit několik hvězd. Wehrlein a Ocon v ní už jsou, ale Stoffel má ten nejpůsobivější životopis. Jeho kariéru sleduji posledních pět či šest let."
"Způsob, jakým vyhrál GP2 a jakým vyzrál jako osobnost, ve mně vzbuzuje úsměv. Je někým, koho si jako osobnost a jezdce vážím. Jsem si 100% jistý tím, že příští rok v F1 bude. Pokud je McLaren natolik šílený, že by Stoffela nevzal, pak to určitě udělá někdo jiný. Pokud ne, tak mu najdu místo já. Slibuji," říká sportovní ředitel Mercedesu.
Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier nedávné uvedl, že se při rozhodování o své budoucí jezdecké sestavě nechce nechat ovlivnit emocemi: "Musíme učinit rozhodnutí, které bude představovat strategii McLarenu. Souvisejí s tím určité plusy a mínusy, ale Ron [Dennis], já a a akcionáři se nemůžeme nechat ovlivňovat emocemi. Musíme být racionální v tom, co chceme u McLarenu dosáhnout letos, příští rok a v následujících letech."
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.