Toto Wolff si myslí, že je mladý Belgičan budoucí hvězdou F1.
Stáj z Wokingu oznámila, že se během září rozhodne, kdo za ní bude závodit v sezóně 2017 plné technických změn. Fernando Alonso zůstane, hovoří se však o jeho týmovém kolegovi - zda si ponechá zkušeného Jensona Buttona nebo ho nahradí dravým mládím v podobě Stoffela Vandornea.
Button má v podstatě tři možnosti: zůstat v McLarenu, přesunout se do Willimasu, nebo skončit v F1. Při výběru poslední možnosti by se chtěl přesunout do jiné závodní série.
Toto Wolff má jasno v tom, co by měli u konkurence udělat: "Potenciálně do Formule 1 může vstoupit několik hvězd. Wehrlein a Ocon v ní už jsou, ale Stoffel má ten nejpůsobivější životopis. Jeho kariéru sleduji posledních pět či šest let."
"Způsob, jakým vyhrál GP2 a jakým vyzrál jako osobnost, ve mně vzbuzuje úsměv. Je někým, koho si jako osobnost a jezdce vážím. Jsem si 100% jistý tím, že příští rok v F1 bude. Pokud je McLaren natolik šílený, že by Stoffela nevzal, pak to určitě udělá někdo jiný. Pokud ne, tak mu najdu místo já. Slibuji," říká sportovní ředitel Mercedesu.
Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier nedávné uvedl, že se při rozhodování o své budoucí jezdecké sestavě nechce nechat ovlivnit emocemi: "Musíme učinit rozhodnutí, které bude představovat strategii McLarenu. Souvisejí s tím určité plusy a mínusy, ale Ron [Dennis], já a a akcionáři se nemůžeme nechat ovlivňovat emocemi. Musíme být racionální v tom, co chceme u McLarenu dosáhnout letos, příští rok a v následujících letech."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.