Jenson Button v Belgii uvedl, že už je téměř rozhodnut, jestli ve Formuli 1 příští rok zůstane nebo ne. McLaren má svou budoucí jezdeckou sestavu potvrdit v září.
Ve Wokingu by se rád příští rok posadil do kokpitu mladý talent Stoffel Vandoorne po boku Fernanda Alonsa, proto se spekuluje o tom, že by se Button mohl vrátit k Williamsu, kde na začátku třetího tisíciletí začínal. On sám má jasno v tom, co by chtěl příští rok dělat.
"Moc na to nemyslím. Neměl jsem moc času se povalovat na slunku a přemýšlet o tom, protože jsem byl zaneprázdněný, ale samozřejmě na to občas myslím. Už jsem téměř tam, pokud jde o mé myšlenkové pochody. Brzy se o tom dozvíme, nedokážu ale říct přesně, za jak dlouho," uvádí zkušený pilot McLarenu.
V F1 chce zůstat pouze tehdy, pokud dostane auto, s nímž by mohl bojovat na čele: "Vždy jsem říkával, že když budu cítit, že mám auto, s nímž můžu bojovat o vítězství, pak rozhodně zůstanu. Myslím, že by to udělal kterýkoliv závodní jezdec. Pokud tomu tak nebude, a já cítím, že tomu tak není, pak je ještě něco jiného, co bych chtěl dosáhnout. Půjdu hrát třeba šipky nebo dělat něco jiného."
Poté upřesňuje, že když nezůstane v F1, tak bude závodit někde jinde: "Problém je, že nedokážu klidně sedět. Nedokážu jen tak sedět na lavičce. Už mám naplánované triatlony, ať už v F1 závodit budu či nikoliv. Po F1 se budu věnovat všem druhům závodění - ať už to budou kola nebo auta. Jsem soutěživou osobností a vždy chci vyhrávat - to je něco, po čem toužím. Chci něco, v čem bych mohl bojovat o vítězství."
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.