Jenson Button v Belgii uvedl, že už je téměř rozhodnut, jestli ve Formuli 1 příští rok zůstane nebo ne. McLaren má svou budoucí jezdeckou sestavu potvrdit v září.
Ve Wokingu by se rád příští rok posadil do kokpitu mladý talent Stoffel Vandoorne po boku Fernanda Alonsa, proto se spekuluje o tom, že by se Button mohl vrátit k Williamsu, kde na začátku třetího tisíciletí začínal. On sám má jasno v tom, co by chtěl příští rok dělat.
"Moc na to nemyslím. Neměl jsem moc času se povalovat na slunku a přemýšlet o tom, protože jsem byl zaneprázdněný, ale samozřejmě na to občas myslím. Už jsem téměř tam, pokud jde o mé myšlenkové pochody. Brzy se o tom dozvíme, nedokážu ale říct přesně, za jak dlouho," uvádí zkušený pilot McLarenu.
V F1 chce zůstat pouze tehdy, pokud dostane auto, s nímž by mohl bojovat na čele: "Vždy jsem říkával, že když budu cítit, že mám auto, s nímž můžu bojovat o vítězství, pak rozhodně zůstanu. Myslím, že by to udělal kterýkoliv závodní jezdec. Pokud tomu tak nebude, a já cítím, že tomu tak není, pak je ještě něco jiného, co bych chtěl dosáhnout. Půjdu hrát třeba šipky nebo dělat něco jiného."
Poté upřesňuje, že když nezůstane v F1, tak bude závodit někde jinde: "Problém je, že nedokážu klidně sedět. Nedokážu jen tak sedět na lavičce. Už mám naplánované triatlony, ať už v F1 závodit budu či nikoliv. Po F1 se budu věnovat všem druhům závodění - ať už to budou kola nebo auta. Jsem soutěživou osobností a vždy chci vyhrávat - to je něco, po čem toužím. Chci něco, v čem bych mohl bojovat o vítězství."
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.