Kdo by nechválil mistra, když sbírá jeden úspěch za druhým. Snad jen trenéři, manažeři a jím podobní, když potřebují na vrchol se deroucí hvězdičce přistřihnout křidélka, aby se jí nezamotala hlava. To ale rozhodně není případ Lewise Hamiltona.
Toho označuje šéf Mercedesu Toto Wolff za "nepřekonatelného". Jenom způsob, jakým se vyrovnal s nepříznivým vývojem v první třetině šampionátu a před letní pauzou vybojoval náskok 19 bodů je fenomenální. To ale neznamená, že to tak je a bude vždycky.
"Hamilton má obrovský talent, rychlost - když má svůj den, tak je prostě neporazitelný. Ale pořád jsme na poli »mechanického« sportu a Lewis je také jenom člověk. Může mít dny horší nebo špatné, proto také nevyhrává každý závod. Mohu říci, že se současnou situací kochám, ten jejich vzájemný ping pong a opakované soupeření opravdu obdivuji," tvrdí Wolff, ač před několika týdny měl na danou situaci poněkud jiný názor.
Rozhodně však neodepisuje Rosberga a pořád se domnívá, že jeho šance existuje. Nebo je to jenom reklamní tah, aby to nevypadalo, že je u Mercedesu jasno?
"Má Rosberg pořád šanci? Samozřejmě! Viděli jsme jeho výkon v začátku sezóny a také máme v paměti výborný závěr té předchozí. A pořád máme před sebou devět závodů. Lewis předvedl skvělou šňůru, něco jako Nico na přelomu loňské a letošní sezóny, podařilo se mu získat zpět ztracené body. Těžko říci, jak se vše bude vyvíjet dál, zda si Lewis udrží svou výkonnost nebo mu Nico začne dýchat na záda. Zatím to jsou takové výsledkové vlny, takže asi nejlepší bude počkat, jak se oba představí po letní přestávce," vyhýbá se Wolff jasnějšímu soudu.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.