Carlos Sainz se vrací k poslednímu závodu v Maďarsku a všímá si rychlého vývoje McLarenu, který chce dohnat jeho tým a vytlačit jej z šesté pozice v šampionátu.
Sainz mladší dojel v Maďarsku osmý, o jednu příčku za svým krajanem Fernandem Alonsem z McLarenu, jenž tak ukrojil další dva body z náskoku Toro Rosso, která má stále 7 bodů k dobru. Ve druhé polovině ale oba očekávají tvrdý boj o šesté místo.
"Od nás to byl solidní závod, když jsme dokázali držet tempo s McLareny, takže jsem s tím velmi spokojený. Fernando nás samozřejmě dostal na startu, a pak už jej nebylo možné předjet. Myslím si ale, že stejně na nás měl k dobru pár desetin a že se nebylo možné dostat blíže než na rozdíl tří sekund. Podle mě nás kontroloval," otevřeně uznává Sainz.
"Myslím, že nám ta trať hodně seděla, ale McLaren se rozhodně dostal před nás. Rychlost jejich vývoje je trochu znepokojující s ohledem na to, kolik toho v sezóně ještě zbývá," pokračuje Carlos. Sezóna minulý víkend vstoupila do své druhé poloviny, zbývá v ní ještě 10 z celkových 21 závodů.
Jak s tím hodlá Toro Rosso naložit? "Budeme se to snažit kompenzovat a pokusíme se jezdit co nejrychleji a uvidíme, jestli je nenecháme za sebou. Jinak si myslím, že šlo z mé strany o solidní víkend. Můžeme tedy vyrazit do Německa a uzavřít první polovinu sezóny s opravdovým uspokojením a s pevnou vírou v to, že to udržíme."
Jeho stáj sídlící v italské Faenze do Hockenheimu přiveze několik vylepšením, které by jim měli pomoci k dalšímu pokroku: "Máme určité novinky, snad se jich dočkáme v Německu. Mělo by dojít k pokroku ve výkonnosti," dodává Sainz.
Toro Rosso také poslední dobou tvrdí, že jejich motor Ferrari loňské specifikace už ve výkonu zaostává za aktuální Hondou. Z bližšího průzkumu maximálních rychlostí a zvoleného přítlaku ale vyplývá, že to není pravda. Jedná se ale o politické prohlášení italského týmu. Pohonná jednotka McLarenu je stále tou nejslabší v poli.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.