Jenson Button říká, že se díky náhlé ztrátě přilnavosti na Hungaroringu cítí jako "amatér" a situaci označuje jako "divnou".
Button po pátečním tréninku řekl, že jezdci v Maďarsku ztrácejí veškerou přilnavost ze svých gum, pokud na ně tlačí až moc tvrdě. Tato vlasnost pneumatik se dnes v Maďarsku postarala o několik roztočení jezdců během obou tréninků. Jak Button, tak i jeho týmový kolega, Fernando Alonso, se roztočili během 2. volného tréninku. Španěla jsme pak také mohli vidět, jak vyjel mimo trať.
Okruh byl před letošní GP přeasfaltován, což vede k situaci, kterou Button nazývá jako "velmi neobvyklou". Jezdec McLarenu připouští, že díky této situaci jsou některé věci velmi ošidné. "Jezdit na tomto okruhu je zábavné. Je zde trocha přilnavosti. Problémem ale je, že rozdíl mezi přilnavostí a nepřilnavostí je masivní, pokud vám to tedy malinko uklouzne, tak gumy najednou odejdou a vy ztratíte veškerou přilnavost, kterou jste měli."
"Cítíte se jako amatér snažící se dostat auto zpět, protože gumy náhle nefungují, když je až moc zatížíte. Je to velmi neobvyklé. Je těžké jet zde stylem, aby gumy fungovaly. Teď už je okruh pogumovanější, není to tak špatné, ale pokud gumám naložíte o malinko více, tak je to pryč.
Je to velice divné, protože necítíte, že to přichází. A když ani nejlepší jezdci na světě necítí, že to přichází, tak pak je to neobvyklé. Je to kombinace asfaltu a gum," zakončil Jenson Button.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.