Jenson Button říká, že se díky náhlé ztrátě přilnavosti na Hungaroringu cítí jako "amatér" a situaci označuje jako "divnou".
Button po pátečním tréninku řekl, že jezdci v Maďarsku ztrácejí veškerou přilnavost ze svých gum, pokud na ně tlačí až moc tvrdě. Tato vlasnost pneumatik se dnes v Maďarsku postarala o několik roztočení jezdců během obou tréninků. Jak Button, tak i jeho týmový kolega, Fernando Alonso, se roztočili během 2. volného tréninku. Španěla jsme pak také mohli vidět, jak vyjel mimo trať.
Okruh byl před letošní GP přeasfaltován, což vede k situaci, kterou Button nazývá jako "velmi neobvyklou". Jezdec McLarenu připouští, že díky této situaci jsou některé věci velmi ošidné. "Jezdit na tomto okruhu je zábavné. Je zde trocha přilnavosti. Problémem ale je, že rozdíl mezi přilnavostí a nepřilnavostí je masivní, pokud vám to tedy malinko uklouzne, tak gumy najednou odejdou a vy ztratíte veškerou přilnavost, kterou jste měli."
"Cítíte se jako amatér snažící se dostat auto zpět, protože gumy náhle nefungují, když je až moc zatížíte. Je to velmi neobvyklé. Je těžké jet zde stylem, aby gumy fungovaly. Teď už je okruh pogumovanější, není to tak špatné, ale pokud gumám naložíte o malinko více, tak je to pryč.
Je to velice divné, protože necítíte, že to přichází. A když ani nejlepší jezdci na světě necítí, že to přichází, tak pak je to neobvyklé. Je to kombinace asfaltu a gum," zakončil Jenson Button.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.