Lewis Hamilton viní nové obrubníky na přeasfaltovaném okruhu Hungaroring za jeho dnešní nehodu během druhého volného tréninku. Úřadující mistr světa narazil do bariéry z pneumatik v zatáčce číslo 11 poté, co najel na bílý obrubník v nájezdu do zatáčky.
Ten poslal jeho auto do polohodin. "Nemohl jsem s tím nic dělat. Už mi nebylo pomoci. Tyhle nové obrubníky... Prostě jsem se jich dotkl a 'whoooa' - poslaly mě do letu. Byla to docela tvrdá rána," přiznává jezdec Mercedesu.
Dále Lewis Hamilton říká: "I tak to tu mám ale moc rád. Užiju si večer a zítra se čerstvý vrátím na okruh. Sledoval jsem zbytek tréninku, takže vím, jak Nicova jízda probíhala. Nepotřebuji tudíž studovat dnes večer. Vím, co mám zítra udělat a co bude třeba pro neděli."
"Večer si zajdu na večeři a kouknu na film. Během nehody jsem poničil konečný díl předního křídla a možná boční křidélko," sčítá škody Brit. Ten doufal, že se do tréninku ještě zapojí, ale jeho tým mu to z bezpečnostních důvodů neumožnil.
"Zavěšení nebylo poškozoné, jenom dostalo ránu. Asi jsem mohl vyjet, ale kdyby zavěšení odešlo, vypadali bychom zvláštně." A co říká na novou smlouvu Rosberga s Mercedesem? "Je to v pořádku. Je mi jedno, kdo je týmovým kolegou. Je to dobré pro stabilitu týmu."
Společně u Mercedesu oba jezdci působí od sezony 2013 a týmovými kolegy budou až do sezony 2018. Oběma jezdcům smlouva končí ve stejnou dobu.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.