Fernando Alonso svému týmu pevně věří: McLaren poháněný Hondou má podle něj nejvyšší šanci ze všech týmů na to, že porazí dominantní Mercedes, který má nakročeno k zisku třetího titulu v řadě za sebou.
McLaren se sice v letošní sezóně zlepšil, se ziskem 24 bodů (o tři méně než za celý loňský rok) v prvních osmi závodech je mezi týmy až sedmý, v posledních dvou podnicích se však do první desítky nedostal.
Na rovinkách stále doplácí zejména na deficit motoru, který byl dobře patrný v Montrealu i v Baku, to však důvěru Alonsa nenarušuje. Podobně jako jeho šéf Ron Dennis uvádí, že McLaren má nejvyšší šanci na to, aby ukončil kralování Mercedesu.
"Jsou víkendy, kdy jsme konkurenceschopní, a víkendy, kdy se trápíme s dlouhými rovinkami, které bolí. Myslím, že obecně si tým vede dobře. Po Mercedesu někdo musí vést v tomto sportu, a když se podíváte na všechny ostatní týmy a výrobce, tak si nemyslím, že je pro budoucnost někdo v lepší pozici než McLaren - Honda. Stále zbývá ujít velký kus cesty, nikdo však podle mě neodvádí lepší práci než my," uvádí Alonso.
Jeho týmový kolega Button si přivezl určité povzbuzení i z Baku, kde dojel až jedenáctý se ztrátou 1:44 min poté, co Španělský jezdec musel kvůli poruše převodovky odstoupit.
"My jsme na voze o hodně snížili přítlak a auto se v zatáčkách stále chovalo dobře, což je pozitivní. Musíme se zlepšit všude, myslím si ale, že Baku pro nás bylo kvůli té opravdu dlouhé rovince asi tou nejhorší tratí," říká Button.
"Nešlo o strašný výsledek - nebodovali jsme, mohli jsme si ale odnést spoustu dobrých informací. Příští závod [v Rakousku] bude vyrovnanější. Trať je zvláštní, ale bude to vyrovnanější. Měla by nám více vyhovovat," věří britský pilot McLarenu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.