První zatáčka na okruhu Sakhir a obhájce titulu se ocitá v clinchi s Valtteri Bottasem. Kolem následného rozhodnutí - Valtteriho čeká průjezd boxy - se ještě dlouho diskutuje, ale Fin má o svém jednání jasno.
Onen průjezd boxy, kterým byl Bottas penalizován, nebyl jediný postih; pilot Williamsu si také do své superlicence zapsal dva trestné body. Finské noviny Iltalehti položily Valtterimu specifický dotaz, co by řekl Toto Wolffovi, kdyby s ním o incidentu mluvil. Neboť Wolff není jen šéfem Mercedesu, ale zároveň Bottasovým manažerem.
"Ano, Toto záležitost komentoval, ale nijak negativně. Neřekl nic zásadního, snad jen to, že šlo o běžný souboj," reagoval se smíchem Bottas, který bezprostředně po incidentu podotkl, že mu trest přijde neadekvátní.
Nyní pro finský kanál MTv prohlásil: "Viděl jsem v zatáčce prostor a zkusil se tam dostat, Hamilton mě prostě neviděl. Stalo se. Ale nebudu svůj styl měnit, pochopitelně. Chci využít každé příležitosti, která se mi naskytne. Možná to bylo poněkud těsné a možná jsem i brzdil trochu pozdě, někdy za to následuje trest a někdy ne," okomentoval situaci Bottas.
Paddockem i sociálními sítěmi se nesly dohady, zda exemplární potrestání nepřišlo jen proto, že postiženým byl Lewis Hamilton. O tom se můžeme jen dohadovat každopádně by odpovědní činitelé měli být Bottasovi vlastně vděční, protože právě jeho útok v první zatáčce přinesl onen nepředvídatelný prvek, po kterém se tolik volá.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.