Pokud Günther Steiner má za povinnost obhajovat přístup Haasu k F1, který je výsadním zákazníkem Ferrari, majitel týmu, Gene Haas, naznačuje, že zde není proto, aby "vrhl kouli do mraveniště".
Američan je především velkým fanouškem automobilového sportu a Formule 1 byla logickým pokračováním jeho životního dobrodružství. Přál si, aby vzrostla jeho popularita, obzvláště u něj doma v USA. "Byl to přirozený přechod, protože jsem tu už v minulosti v mém dobrodružství byl tolikrát jako sponzor. V roce 2008 jsem podporoval projekt US F1. Viděl jsem způsob, jakým ta společnost pracovala. Bohužel ten projekt nespatřil světlo světa. Později mi Günther Steiner, který s námi byl v NASCAR od roku 2006, navrhl tuto myšlenku zákaznického auta," začíná Gene Haas své povídání pro l’Equipe.
"[Günter] zanalyzoval neúspěch US F1 a dospěl k závěru, že musíme najít novou cestu, jak se dostat na rošt. Nepřišel jsem, abych v F1 udělal revoluci. Myslím, že by bylo pěkné udělat tento sport otevřenějším. Vím, jak lidé fungují ve Spojených státech. Mají rádi sledování sportu a vím, jak televizní kanály mohou učinit Formuli 1 díky palubním kamerám anebo natáčení blíže jednotlivým stájím zajímavější. Bylo by to lepší, než jen vidět pouhý závod. Myslím, že budoucnost sportu tkví zde, v možnosti znovu nahlížení do srdce děje," pokračuje Američan.
"Formule 1 je vášní, ano můžeme to tak říci. Mám rád automobilové závodění obecně. Má společnost a zvláště mé strojové nářadí jsou zahrnuty v konstrukci spousty závodních automobilů. Ze závodů jsem se hodně naučil čerpat při navrhování svého nářadí. Haas Automation a automobilové závody jsou v symbiotickém vztahu. Množství zúčastněných stran v motorsportu, dokonce i ty malé, používají naše produkty."
"Mimo Spojené státy, s výjimkou 500 mil Indianapolis, nejsou naše závody [kategorie, ve kterých se Haas prezentuje] moc populární. Měl jsem touhu zpropagovat moje produkty v zahraničí. Formule 1 je v mých očích dobrý způsob, jak zlepšit reputaci mé společnosti. Formule 1, to je to nejlepší v motorsportu. Pokud budou mé produkty v F1, což Haas je, tak jsou to ty nejlepší obráběcí stroje."
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.