Kevin Magnussen, bývalý pilot stáje McLaren, věří, že jeho nástupce na pozici testovacího a náhradního jezdce, Stoffel Vandoorne, se může hned v Bahrajnu, kde nahrazuje zraněného Fernanda Alonsa, výkonově vyrovnat Jensonu Buttonovi.
Úřadující mistr GP2 dostal od McLarenu povolání na poslední chvíli, když dnes dopoledne neprošel Fernando Alonso lékařkou prohlídkou. Kevin Magnussen, který jezdil proti Stoffelu Vandoornemu ve Formuli Renault 3,5, očekává, že mladý Belgičan hned tento víkend zazáří.
"Je dostatečně dobrý na to, aby byl v F1. Určitě zažije dobrý závod, tím jsem si jistý. Vím, že si zaslouží být zde, proto jsem rád, že dostal šanci. Je to obrovská příležitost pro kohokoliv posadit se do F1. Je to opravdu velké. Moc lidí tuto šanci nedostane, proto doufám, že si ji užije," říká sympatická slova na adresu svého bývalého rivala Kevin.
Myslí si jezdec Renaultu, že by bylo přehnané očekávat od Stoffela výkon na úrovni Jensona Buttona? "Myslím, že to [očekávat] můžeme." Magnussen zažil stejnou situaci vloni v Grand Prix Austrálie. Dán však měl trošku více času na přípravu. I tak ale čeká, že se aktuální testovací pilot McLarenu dostane do formy velmi rychle.
"Není to špatné - mají [McLaren] dobrý simulátor. A můj první závod [GP Austrálie 2014, dojel na podium] nebyl špatný. Takže si nemyslím, že by šlo o velký problém. Možná, že se zákazem radiové komunikace si toho bude muset víc zapamatovat, ale co se týče řízení auta, odjetí závodu a rychlosti - nemyslím si, že to bude pro něj problém," věří Kevin.
"Může být frustrující, když víte, že budete muset auto po čase opět vrátit. Nevíme, jestli se bude jednat o jeden nebo dva závody. Cítíte se trošku zvláštně, protože nejde o nic dlouhodobého. Prostě musíte v jediném připadě odvést to nejlepší," zakončil Magnussen.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.