Jenson Button věří, že jeho tým udělal dostatečný pokrok a že letos už nebude okupovat zadní příčky startovního roštu.
Podobně strastiplná sezóna jako minulý rok se opakovat nebude, přesto podle něj motor ani auto ještě stále není tam, kde by měly být. McLaren v předsezónních testech hodně dílů otestovat nestihl, proto v Barceloně významných pokroků s šasi nedosáhl. V prvních závodech ale má dojít ke znatelnému zlepšení.
"Věřím, že se nebudeme potácet vzadu, ale před sebou máme stále ještě hodně práce, než podle mě budeme řádně konkurenceschopní. Zbývá ještě hodně práce na nalezení nastavení, které nám bude opravdu fungovat, protože ho stále ještě nemáme. Potřebujeme tedy stále odvést moc práce," konstatuje Button.
Loni kvůli nedostatečně výkonnému ERS systému pohonné jednotky Honda často vypadával už v první části kvalifikace, podle něj si ji ale s novým formátem budou užívat o něco déle.
"V kvalifikaci šlo zřejmě o jednu či dvě desetiny, protože jsme nemohli naplno vyžívat energii po celé kolo ani v kvalifikaci. Nyní to lze snadno, což představuje slušné množství času, ale stále musíme odvést více práce na tom, abychom byli opravdu konkurenceschopní v každé oblasti - na pohonné jednotce, také na autě samotném s aerodynamikou nás čeká mnoho práce, než budeme řádně konkurenceschopní," upozorňuje Button.
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.