Jak si udržuje kondici Jenson Button, proč nespí déle než osm hodin denně a co pije ráno jako první?
Jenson Button je znám svým tvrdým tréninkem a velmi dobrou tělesnou kondicí. Velmi rád jezdí na kole a často se věnuje triatlonům. Ve Formuli 1 je již od roku 2000 a viděl tedy velké změny. Prozradil, že se nemění pouze pravidla a vzhled či technika vozů, ale i samotný trénink pilotů.
"Je mnohem méně fyzický než tomu bývalo dříve, což mě mrzí, protože to mě bavilo. Je to kvůli odlišnému přítlaku oproti minulosti. Řídit je nyní mnohem jednodušší. Ale když se vrátíte zpět to auta zjistíte, že je stále spousta unavujících věcí. Točení volantem poznáte na pažích, výraznější vibrace... Takže je to stále náročné, ale není to tak náročné jako tomu bývalo. Stále však každý rok trénuji víc a víc, protože mi to pomáhá psychicky i fyzicky se lépe připravit," uvedl pro SkySports.
Patří mezi vysoké piloty F1 a musí si proto obzvlášť hlídat svoji váhu. Pomáhá mu k tomu i spánek. "Když spíte méně než pět hodin, nabíráte váhu. Stejně tak když spíte déle než osm hodin. Kouzlem tedy je spát sedm až osm hodin. Také dělám to, že po probuzení vypiju půl litr vody a potom černou kávu a Coca colu. To je skvělé, probere vás to a jste připraveni na další den, hodně jsem během zimy zhubl," usmívá se Brit.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.