Kevin Magnussen říká, že měl všechny důvodu k tomu, aby věřil, že bude od sezony 2015 týmovým kolegou Fernanda Alonsa. Jenson Button se měl již ubrat do závodnického důchodu - tím se jen potvrzují spekulace, že Jenson málem ukončil kariéru již na konci sezony 2014.
Dánovi mělo být přislíbeno, že v sezoně 2015 obsadí druhé místo u McLarenu. Jezdec v rozhovoru pro dánské noviny 'Ekstra Bladet' přiznal, že byl velmi zklamán rozhodnutím McLarenu prodloužit smlouvu s Buttonem i na sezonu 2015 - Brit přitom zvažoval konec kariéry. Kevin Magnussen však připouští, že výkon z konce sezony 2014 nebyly zrovna nejlepší vizitkou pro volbu o jeho angažování.
"Bylo mi řečeno, že to místo je moje. Nepamatuji si to přesně, ale na konci sezony mi tým řekl, že se nemusím obávat," říká jezdec. I když sezona 2014 nebyla tak špatná jako rok 2015, i tak měli Button s Magnussenem problém probojovat se do TOP3. Tým z Wokingu se poté dohodl na spolupráci s Alonsem od roku 2015. Potvrzení druhého jezdce pro rok 2015 se neskutečně dlouho natahovalo. Podle některých měl dokonce mezi Buttonem a Dennisem dojít v Abú Zabí k emocionálnímu rozhovoru.
Magnussen se v roce 2015 "svezl" jenom jednou - při GP Austrálie měl zaskočit za zraněného Alonsa. Na konci sezony jej tým propustil, aby zvýšil jeho šanci na zisk místa. "Samozřejmě, že to bylo těžké, když jsem se dozvěděl, že na místo nedostanu. Na druhou stranu jsem opravdu věřil, že se vrátím zpět, takže to nebyl zas tak velký problém, jak by se mohlo zdát."
"Bylo těžké být při přestavení nového auta, kde jsem měl být [jako závodní pilot]. Byli tam Fernando Alonso i Jenson Button a vy tam stojíte jako testovací jezdec. Trvalo to dlouho, než jsem to vstřebal, dopadlo to na mě," vzpomíná Kevin.
Syn Jana Magnussena, továrního jezdce Corvette ve vytrvalostních závodech, se stal v roce 2013 mistrem Formule 3,5. Kevin přiznává, že Buttonovi vyšel závěr sezony 2014, zatímco jeho výkony nebyly zrovna nejpřesvědčivější pro prodloužení smlouvy.
"Pokud bych se mohl vrátit zpět, pak bych v posledních dvou závodech sezony udělal něco jinak. To byly jediné dva špatné závody, které jsem odjel. Byl jsem opravdu hodně pod tlakem a bohůžel to byly dva poslední závody roku.
Udělal jsem hloupá rozhodnutí při nastavení a také strategii, která vedla k tomu, že jsem dost ztratil. Riskoval jsem s nastavením, protože jsem ho [Buttona] chtěl opravdu porazit - udělal jsem až moc velký kompromis pro závod, což znamenalo, že jsem měl špatný start. V Abú Zabí mi hodně proklouzla kola a začal jsem panikařit, protože jsem se hodně propadl. V prostředním stintu jsem až moc tlačil, zničil pneumatiky a musel brzy do boxů.
Byl to dominový efekt, kde je jeden pod velkým tlakem. Pokud jste se špatně rozhodli, pak je s vozem F1 velmi jednoduché mít špatný závod. On jel naopak velmi dobře, přitom už měl helmu nachystanou na rozloučení. Pak se rozhodl podle svého srdce. Poslední dva závody jel [Button] tak, aby si je užil, protože byl rozhodnutý, že jde o jeho poslední závody v F1. Jel bez stresu a tlaku..."
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.