Kevin Magnussen říká, že měl všechny důvodu k tomu, aby věřil, že bude od sezony 2015 týmovým kolegou Fernanda Alonsa. Jenson Button se měl již ubrat do závodnického důchodu - tím se jen potvrzují spekulace, že Jenson málem ukončil kariéru již na konci sezony 2014.
Dánovi mělo být přislíbeno, že v sezoně 2015 obsadí druhé místo u McLarenu. Jezdec v rozhovoru pro dánské noviny 'Ekstra Bladet' přiznal, že byl velmi zklamán rozhodnutím McLarenu prodloužit smlouvu s Buttonem i na sezonu 2015 - Brit přitom zvažoval konec kariéry. Kevin Magnussen však připouští, že výkon z konce sezony 2014 nebyly zrovna nejlepší vizitkou pro volbu o jeho angažování.
"Bylo mi řečeno, že to místo je moje. Nepamatuji si to přesně, ale na konci sezony mi tým řekl, že se nemusím obávat," říká jezdec. I když sezona 2014 nebyla tak špatná jako rok 2015, i tak měli Button s Magnussenem problém probojovat se do TOP3. Tým z Wokingu se poté dohodl na spolupráci s Alonsem od roku 2015. Potvrzení druhého jezdce pro rok 2015 se neskutečně dlouho natahovalo. Podle některých měl dokonce mezi Buttonem a Dennisem dojít v Abú Zabí k emocionálnímu rozhovoru.
Magnussen se v roce 2015 "svezl" jenom jednou - při GP Austrálie měl zaskočit za zraněného Alonsa. Na konci sezony jej tým propustil, aby zvýšil jeho šanci na zisk místa. "Samozřejmě, že to bylo těžké, když jsem se dozvěděl, že na místo nedostanu. Na druhou stranu jsem opravdu věřil, že se vrátím zpět, takže to nebyl zas tak velký problém, jak by se mohlo zdát."
"Bylo těžké být při přestavení nového auta, kde jsem měl být [jako závodní pilot]. Byli tam Fernando Alonso i Jenson Button a vy tam stojíte jako testovací jezdec. Trvalo to dlouho, než jsem to vstřebal, dopadlo to na mě," vzpomíná Kevin.
Syn Jana Magnussena, továrního jezdce Corvette ve vytrvalostních závodech, se stal v roce 2013 mistrem Formule 3,5. Kevin přiznává, že Buttonovi vyšel závěr sezony 2014, zatímco jeho výkony nebyly zrovna nejpřesvědčivější pro prodloužení smlouvy.
"Pokud bych se mohl vrátit zpět, pak bych v posledních dvou závodech sezony udělal něco jinak. To byly jediné dva špatné závody, které jsem odjel. Byl jsem opravdu hodně pod tlakem a bohůžel to byly dva poslední závody roku.
Udělal jsem hloupá rozhodnutí při nastavení a také strategii, která vedla k tomu, že jsem dost ztratil. Riskoval jsem s nastavením, protože jsem ho [Buttona] chtěl opravdu porazit - udělal jsem až moc velký kompromis pro závod, což znamenalo, že jsem měl špatný start. V Abú Zabí mi hodně proklouzla kola a začal jsem panikařit, protože jsem se hodně propadl. V prostředním stintu jsem až moc tlačil, zničil pneumatiky a musel brzy do boxů.
Byl to dominový efekt, kde je jeden pod velkým tlakem. Pokud jste se špatně rozhodli, pak je s vozem F1 velmi jednoduché mít špatný závod. On jel naopak velmi dobře, přitom už měl helmu nachystanou na rozloučení. Pak se rozhodl podle svého srdce. Poslední dva závody jel [Button] tak, aby si je užil, protože byl rozhodnutý, že jde o jeho poslední závody v F1. Jel bez stresu a tlaku..."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.