Jenson Button řekl, že on i Fernando Alonso museli v roce 2015 jezdit jinak ve srovnání s tím, jak byli obvykle zvyklí závodit.
Ve většině letošních závodů to bylo s McLarenem špatné, když na svoje soupeře často hodně ztráceli. Hlavním problémem byla nespolehlivá a slabá pohonná jednotka z dílen Hondy. Jenson Button teď řekl, že kvůli slabému motoru museli s Fernandem Alonsem v závodech jezdit trochu jinak, než bývali zvyklí, což pro ně bylo zkouškou.
"Cítím se, jako bychom měli dobrou sezonu. Byla docela limitovaná, protože do spousty závodění a kvalifikačních jízd jsem nenastoupil, letos jsem se třikrát nekvalifikoval. To vám opravdu nikdy nepomůže, ale pro nás to nedělalo zase tak velký rozdíl, když se bavíme o závodech, protože i tak jsem startovávali vzadu," říká Jenson Button.
"Když jste v této pozici, tak jedete odlišně. Normálně jste jezdcem, který se stará o celou délku stintu a já jsem běžně rychlejší na jeho konci než na jeho začátku, ale s tím, jak jsme na tom teď, kdy se jen snažíme držet na konci roštu, takže jezdíte jinak. Jedete naplno každé kolo, než zničíte gumy.
Neřekl bych, že jsme jezdili jinak, než je běžné. Když budeme konkurenceschopnější, tak budeme jezdit jiným stylem než to, co jste viděli letos. Byl to jednoznačně ten nejlepší rok pro odlišný jezdecký styl v závodních situacích."
Když byl dotázán, jestli si užíval, že musel takto naplno tlačit, Button odpověděl: "Ne tak úplně - celou dobu se snažíte udržet na konci roštu, to není tak moc zábavné, takže se snažíte a celou dobu se držíte v DRS."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.