Jenson Button řekl, že on i Fernando Alonso museli v roce 2015 jezdit jinak ve srovnání s tím, jak byli obvykle zvyklí závodit.
Ve většině letošních závodů to bylo s McLarenem špatné, když na svoje soupeře často hodně ztráceli. Hlavním problémem byla nespolehlivá a slabá pohonná jednotka z dílen Hondy. Jenson Button teď řekl, že kvůli slabému motoru museli s Fernandem Alonsem v závodech jezdit trochu jinak, než bývali zvyklí, což pro ně bylo zkouškou.
"Cítím se, jako bychom měli dobrou sezonu. Byla docela limitovaná, protože do spousty závodění a kvalifikačních jízd jsem nenastoupil, letos jsem se třikrát nekvalifikoval. To vám opravdu nikdy nepomůže, ale pro nás to nedělalo zase tak velký rozdíl, když se bavíme o závodech, protože i tak jsem startovávali vzadu," říká Jenson Button.
"Když jste v této pozici, tak jedete odlišně. Normálně jste jezdcem, který se stará o celou délku stintu a já jsem běžně rychlejší na jeho konci než na jeho začátku, ale s tím, jak jsme na tom teď, kdy se jen snažíme držet na konci roštu, takže jezdíte jinak. Jedete naplno každé kolo, než zničíte gumy.
Neřekl bych, že jsme jezdili jinak, než je běžné. Když budeme konkurenceschopnější, tak budeme jezdit jiným stylem než to, co jste viděli letos. Byl to jednoznačně ten nejlepší rok pro odlišný jezdecký styl v závodních situacích."
Když byl dotázán, jestli si užíval, že musel takto naplno tlačit, Button odpověděl: "Ne tak úplně - celou dobu se snažíte udržet na konci roštu, to není tak moc zábavné, takže se snažíte a celou dobu se držíte v DRS."
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.
Carlos Sainz se stal oficiálním ambasadorem nadcházející Velké ceny Španělska, která se poprvé pojede v Madridu. Tímto krokem nejen posiluje svou pozici mezi domácími fanoušky, ale i pomáhá zvyšovat prestiž této nové městské Grand Prix.