Jenson Button řekl, že on i Fernando Alonso museli v roce 2015 jezdit jinak ve srovnání s tím, jak byli obvykle zvyklí závodit.
Ve většině letošních závodů to bylo s McLarenem špatné, když na svoje soupeře často hodně ztráceli. Hlavním problémem byla nespolehlivá a slabá pohonná jednotka z dílen Hondy. Jenson Button teď řekl, že kvůli slabému motoru museli s Fernandem Alonsem v závodech jezdit trochu jinak, než bývali zvyklí, což pro ně bylo zkouškou.
"Cítím se, jako bychom měli dobrou sezonu. Byla docela limitovaná, protože do spousty závodění a kvalifikačních jízd jsem nenastoupil, letos jsem se třikrát nekvalifikoval. To vám opravdu nikdy nepomůže, ale pro nás to nedělalo zase tak velký rozdíl, když se bavíme o závodech, protože i tak jsem startovávali vzadu," říká Jenson Button.
"Když jste v této pozici, tak jedete odlišně. Normálně jste jezdcem, který se stará o celou délku stintu a já jsem běžně rychlejší na jeho konci než na jeho začátku, ale s tím, jak jsme na tom teď, kdy se jen snažíme držet na konci roštu, takže jezdíte jinak. Jedete naplno každé kolo, než zničíte gumy.
Neřekl bych, že jsme jezdili jinak, než je běžné. Když budeme konkurenceschopnější, tak budeme jezdit jiným stylem než to, co jste viděli letos. Byl to jednoznačně ten nejlepší rok pro odlišný jezdecký styl v závodních situacích."
Když byl dotázán, jestli si užíval, že musel takto naplno tlačit, Button odpověděl: "Ne tak úplně - celou dobu se snažíte udržet na konci roštu, to není tak moc zábavné, takže se snažíte a celou dobu se držíte v DRS."
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.