Jenson Button řekl, že on i Fernando Alonso museli v roce 2015 jezdit jinak ve srovnání s tím, jak byli obvykle zvyklí závodit.
Ve většině letošních závodů to bylo s McLarenem špatné, když na svoje soupeře často hodně ztráceli. Hlavním problémem byla nespolehlivá a slabá pohonná jednotka z dílen Hondy. Jenson Button teď řekl, že kvůli slabému motoru museli s Fernandem Alonsem v závodech jezdit trochu jinak, než bývali zvyklí, což pro ně bylo zkouškou.
"Cítím se, jako bychom měli dobrou sezonu. Byla docela limitovaná, protože do spousty závodění a kvalifikačních jízd jsem nenastoupil, letos jsem se třikrát nekvalifikoval. To vám opravdu nikdy nepomůže, ale pro nás to nedělalo zase tak velký rozdíl, když se bavíme o závodech, protože i tak jsem startovávali vzadu," říká Jenson Button.
"Když jste v této pozici, tak jedete odlišně. Normálně jste jezdcem, který se stará o celou délku stintu a já jsem běžně rychlejší na jeho konci než na jeho začátku, ale s tím, jak jsme na tom teď, kdy se jen snažíme držet na konci roštu, takže jezdíte jinak. Jedete naplno každé kolo, než zničíte gumy.
Neřekl bych, že jsme jezdili jinak, než je běžné. Když budeme konkurenceschopnější, tak budeme jezdit jiným stylem než to, co jste viděli letos. Byl to jednoznačně ten nejlepší rok pro odlišný jezdecký styl v závodních situacích."
Když byl dotázán, jestli si užíval, že musel takto naplno tlačit, Button odpověděl: "Ne tak úplně - celou dobu se snažíte udržet na konci roštu, to není tak moc zábavné, takže se snažíte a celou dobu se držíte v DRS."
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.
Více než 5 000 nadšených tifosi zaplnilo Fiorano, aby byli svědky historického momentu – Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé vyrazili na trať s novým vozem Ferrari SF-25.
Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.
Po testech s modelem F1 75 se Lewis Hamilton a Charles Leclerc okamžitě vrátili do Itálie, aby poprvé usedli za volant Ferrari SF-25. Na okruhu Fiorano se popasovali s novým vozem pro sezonu 2025 a ukázali své rychlé kolo.
Monacká Velká cena za sucha bývá často předvídatelná, kde kvalifikace často určuje vítěze. Nová pravidla, která zavádějí vyšší počet povinných zastávek v boxech, by však mohla závodnímu víkendu přinést větší dynamiku a agresivnější tempo.