Šéf týmu, Gene Haas, přiznává, že Estebana Guttiéreze do jeho týmu umístilo Ferrari. Chtějí si snad Italové prověřit mexického mladíka před sezonou 2017?
Nejenom Romain Grosjean, ale i jeho nový týmový kolega, Esteban Gutiérrez, si může dělat naději na místo u Ferrari, tedy pokud mu vyjde sezona 2016. Alespoň dle šéfa týmu, Geneho Haase, totiž Scuderia z mladíka v příštím roce oči nespustí s výhledem na možnou náhradu Kimiho Räikkönena.
Dosazení Guttiérreze týmem Ferrari nasvědčuje i následující úvaha - Haas se nechal slyšet, že pokud by Grosjean, který byl angažován jako první jezdec týmu, řekl ne, pak by vzal Magussena. Avšak pokud by mohl pro obě místa volit jezdce dle své vůle, tak proč by Dána neangažoval do druhé sedačky?
Haas řekl 'Autosportu': "Ferrari mi řeklo: 'Jsou jistí piloti, nad kterými byste měli uvažovat'". Z Itálie mu mělo být naznačno, že by jej "rádi viděli sedět v autě". Z toho Haas usuzuje, že angažmá u něj může sloužit jako test před postupem dál.
"Konkrétní plány Ferrari neznám, ale podle mého zajistí svým talentům místa jen tehdy, pokud s nimi v budoucnu počítají jako se závodními piloty. Pokud ale chcete jet v F1 o titul, musíte se vyrovnat s enormním tlakem," varuje mladíka Američan.
Nový tým má ve Ferrari technického partnera. Grosjean už přiznal, že by se výkony u nového týmu chtěl doporučit k Ferrari. Tam končí za 12 měsíců smlouva Räikkönenovi - o prodloužení mnozí pochybují. Gutiérrez má za sebou dvouletou praxi u Sauberu a také rok testování u Ferrari.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.