Jenson Button bude muset zřejmě čekat na nejnovější evoluci pohonné jednotky Honda až do Mexika. Honda přitom nový motor dovezla už do Ruska, tam s ním vyjel v prvním tréninku Fernando Alonso. Závod však absolvuje i on se starší specifikací (tedy tou stejnou jako Button).
Alonso nový motor už ale použije v USA. Druhý kus pro Buttona se Honda pokusí vyrobit co možná nejrychleji to půjde (po kapacitní stránce). Zatím se zdá jako velmi nepravděpodobné, že by 35 letý Brit měl tento motor k dispozici již v USA na dráze v Austinu.
O týden později, v Mexiku, už by ale měli Japonci stihnout vylepšený motor dodat. Nejzazší datum je Brazílie. Situaci potvrdil i samotný Jenson Button: "Ještě není [alonsův motor] pro tuto Grand Prix. Pro tu další už ale bude hotový. Ano, je pravdou, že on ho bude mít už v USA a já ne."
"Potřebujeme ho dostat do alespoň jednoho auta, abychom viděli, co nám přinesl. Můj bude následovat v další Grand Prix." I když by měl Jenson raději stejné podmínky jako Fernando, tak chápe situaci, ve které je Honda před rokem 2016, a proto nemá s preferencí svého kolegy až takový problém.
"V týmu byste rádi udrželi rovné podmínky. Ale v pozici, v jaké jsme, potřebujeme dostat ten motor pod kapotu a vyjet s ním na trať. Potřebujeme s ním ujet hodně kilometrů, abychom viděli, co nás čeká v budoucnosti. Několik dalších závodů pro nás bude testovacích."
"Budou velmi obtížné. Jediným okruhem, kde máme šanci, že si povedeme OK, je Austin. Poté už bude toto auto jenom testovací. Děláme vše, co je v našich silách, abychom z auta dostali vše a získali nejlepší možné výsledky.
Ale čeká nás hodně testů auta i motoru. Obvykle byste to během sezony již nedělali. Ale my se potřebujeme ujistit, že jdeme správným směrem s ohledem na příští rok."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.