Jenson Button bude muset zřejmě čekat na nejnovější evoluci pohonné jednotky Honda až do Mexika. Honda přitom nový motor dovezla už do Ruska, tam s ním vyjel v prvním tréninku Fernando Alonso. Závod však absolvuje i on se starší specifikací (tedy tou stejnou jako Button).
Alonso nový motor už ale použije v USA. Druhý kus pro Buttona se Honda pokusí vyrobit co možná nejrychleji to půjde (po kapacitní stránce). Zatím se zdá jako velmi nepravděpodobné, že by 35 letý Brit měl tento motor k dispozici již v USA na dráze v Austinu.
O týden později, v Mexiku, už by ale měli Japonci stihnout vylepšený motor dodat. Nejzazší datum je Brazílie. Situaci potvrdil i samotný Jenson Button: "Ještě není [alonsův motor] pro tuto Grand Prix. Pro tu další už ale bude hotový. Ano, je pravdou, že on ho bude mít už v USA a já ne."
"Potřebujeme ho dostat do alespoň jednoho auta, abychom viděli, co nám přinesl. Můj bude následovat v další Grand Prix." I když by měl Jenson raději stejné podmínky jako Fernando, tak chápe situaci, ve které je Honda před rokem 2016, a proto nemá s preferencí svého kolegy až takový problém.
"V týmu byste rádi udrželi rovné podmínky. Ale v pozici, v jaké jsme, potřebujeme dostat ten motor pod kapotu a vyjet s ním na trať. Potřebujeme s ním ujet hodně kilometrů, abychom viděli, co nás čeká v budoucnosti. Několik dalších závodů pro nás bude testovacích."
"Budou velmi obtížné. Jediným okruhem, kde máme šanci, že si povedeme OK, je Austin. Poté už bude toto auto jenom testovací. Děláme vše, co je v našich silách, abychom z auta dostali vše a získali nejlepší možné výsledky.
Ale čeká nás hodně testů auta i motoru. Obvykle byste to během sezony již nedělali. Ale my se potřebujeme ujistit, že jdeme správným směrem s ohledem na příští rok."
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.