Pilot McLarenu Jenson Button doufá, že se Formule 1 obejde bez nasazení třetích vozů v případě špičkových týmů a že startovní rošt v příštím roce bude plný i bez nich.
V současné době hrozí F1 ztráta Red Bullu a Toro Rosso, po příchodu Haasu by se tak na startovní rošt v sezóně 2016 postavilo pouze 18 monopostů. Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff uvedl, že se jim myšlenka třetích vozů zamlouvá. Ne však Buttonovi.
"Pokud je budou muset nasadit, pak je budou muset nasadit. Všechny špičkové týmy, které na to mají, budou prosazovat třetí vozy, ale my momentálně doufáme, že k tomu nedojde. Doufáme, že v roce 2016 budeme mít plný startovní rošt," uvádí pilot McLarenu.
Zastánci třetích vozů se ohánějí jejich přínosem pro mladé jezdce, které by týmy mohly do závodů nasadit. To ale Button kategoricky odmítá: "Ne. Pro mladé piloty jsou určeny jiné kategorie, nikoliv Formule 1. Třetí vozy by měly být zavedeny, pokud to bude vyžadovat zaplnění startovního roštu."
V F1 by s tím došlo k velkým změnám, piloti by najednou měli dva místo jednoho týmového kolegy: "Nikdy jsem o tom nepřemýšlel, mám-li být upřímný. Nakonec vždy chcete vyjet a být nejlepší, nejlepší ve svém týmu, takže by se v podstatě nic nezměnilo. Jen byste dělali svou práci jako obvykle," dodává Button.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.