Pilot McLarenu Jenson Button doufá, že se Formule 1 obejde bez nasazení třetích vozů v případě špičkových týmů a že startovní rošt v příštím roce bude plný i bez nich.
V současné době hrozí F1 ztráta Red Bullu a Toro Rosso, po příchodu Haasu by se tak na startovní rošt v sezóně 2016 postavilo pouze 18 monopostů. Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff uvedl, že se jim myšlenka třetích vozů zamlouvá. Ne však Buttonovi.
"Pokud je budou muset nasadit, pak je budou muset nasadit. Všechny špičkové týmy, které na to mají, budou prosazovat třetí vozy, ale my momentálně doufáme, že k tomu nedojde. Doufáme, že v roce 2016 budeme mít plný startovní rošt," uvádí pilot McLarenu.
Zastánci třetích vozů se ohánějí jejich přínosem pro mladé jezdce, které by týmy mohly do závodů nasadit. To ale Button kategoricky odmítá: "Ne. Pro mladé piloty jsou určeny jiné kategorie, nikoliv Formule 1. Třetí vozy by měly být zavedeny, pokud to bude vyžadovat zaplnění startovního roštu."
V F1 by s tím došlo k velkým změnám, piloti by najednou měli dva místo jednoho týmového kolegy: "Nikdy jsem o tom nepřemýšlel, mám-li být upřímný. Nakonec vždy chcete vyjet a být nejlepší, nejlepší ve svém týmu, takže by se v podstatě nic nezměnilo. Jen byste dělali svou práci jako obvykle," dodává Button.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.
Carlos Sainz se stal oficiálním ambasadorem nadcházející Velké ceny Španělska, která se poprvé pojede v Madridu. Tímto krokem nejen posiluje svou pozici mezi domácími fanoušky, ale i pomáhá zvyšovat prestiž této nové městské Grand Prix.