Zatím se McLaren trápil, jsme za půlkou sezóny a stále je na předposledním místě v poháru konstruktérů. Myslí si Button, že v druhé půlce sezóny stáhnout náskok na špičku?
Motor Honda je základním problémem, se kterým se u McLarenu trápí. Podle Erica Boulliera výkonnostně ztrácí až 120 koní na Mercedes, což je hodně. Ideální není ani šasi, ale to je podle pilotů dobré, hlavně co se vyvážený týče.
"Maďarsko nám opravdu sedělo," řekl Button na téma auta, což potvrzuje dobré šasi. "Jízdu tam jsem si opravdu užíval, mám teď z auta dobrý pocit, i když ještě existuje hodně prostoru pro zlepšení a my to víme."
"Pokaždé, když vyjedeme na trať, na autě jsou vylepšení, vždy nasadíme hodně nových částí, což je dobré," pokračoval pro SkySports.
"Teď na nás budou čekat Spa a Monza, kde se nejspíše budeme trápit, ale potom přijdou Singapur a podobné závody, které by nám mohly více vyhovovat. Nebude to jednoduché ani na konci sezóny, ale tlačíme na vývoj," řekl.
"Nesmíme ale zapomínat, že vývoj, který učiníme teď, se bude hodit i pro další sezónu, pravidla se nemění, na všem záleží," pokračoval mistr světa z roku 2009.
"Taky pomáhá, že mám za týmového kolegu Fernanda Alonsa, oba tvoříme konkurenceschopnou dvojici. Dokážeme z každého balíčku získat maximum i odezva inženýrům je letos velmi důležitá, hlavně pro budoucí vývoj auta."
"Tento rok si užívám, i když je opravdu obtížný, byli bychom více motivovaní, kdybychom závody vyhrávali, ale já si to užívám, i když to je nahoru-dolů po celou sezónu. Je dobré vidět, že váš přístup může udělat rozdíl," zakončil britský pilot McLarenu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.