Jenson Button si myslí, že čtyřtýdenní letní přestávka následující po závodě v Maďarsku může být pro jeho McLaren s Hondou užitečná ve snaze stáhnout ztrátu předních týmů.
Kvůli problémům se spolehlivostí je narušen vývoj nových dílů a tým na dráze postrádá konkurenceschopnost. V devíti letošních podnicích nasbíral pět bodů. Button ale doufá, že během přestávky budou schopni analyzovat data a zmobilizovat síly pro zbytek sezóny - i když 2 týdny musí být továrny povinně zavřené.
"Většina korelace mezi tunelem, CFD a dráhou je dobrá, takže to není problém, že nebudeme závodit. Je to vlastně užitečné trávit ten čas se všemi v továrně, protože ze závodů budeme mít spoustu informací, které bude přínosné si projít," uvádí Button.
"V srpnu nás čeká dvoutýdenní přestávka, kdy nemůžeme nic dělat. Ale stále nám zbyde spousta času na to, abychom se podívali na nový balík a analyzovali ho. Doufám, že představuje dobrý směr a že jej budeme dále vylepšovat," pokračuje pro Autosport bývalý mistr světa.
Uznává, že se jim sezóna zatím moc nevyvedla, ale flintu do žita házet nehodlá: "Všichni bojujeme s tím, abychom se pořád usmívali. Je to pro nás obtížná pozice. Prožil jsem opravdu mizerné dny, jako většina z nás, a okamžiky, se kterými nejsem spokojený - a po kvalifikaci v Silverstone to byl jeden z nich."
"Nemá to ale smysl být teď na dně, protože to nám nepomůže se zlepšit. Je to tedy o poskytování dobré zpětné vazby a snaze využít každou situaci. Úsměv je lepší než se mračit," dodává Button, který v Monaku vybojoval pro McLaren s Hondou čtyři body.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.