Jenson Button přiznává, že to s kritikou auta a odhadem budoucích vyhlídek po Velké ceně Španělska přehnal. Problémy se týmu během testování podařilo vyřešit, v Monaku proto očekávají mnohem lepší výsledek.
Po dojezdu do cíle v Barceloně na 16. místě zklamaně uvedl, že ujel "nejděsivějších 30 kol svého života" a že McLaren nezaboduje ani v Monaku, ani ve zbytku sezóny, i když předtím tvrdil opak. Během závodu se trápil s vyvážením svého vozu a špatnou ovladatelností pohonné jednotky Honda, což se týmu následně při testech podařilo vyřešit (shrnutí zde).
V Monaku ale uznal, že se rozhovor odehrával těsně po závodě a pod vlivem silných dojmů. Po dvoudenním testování je opět mnohem pozitivnější: "Byl jsem velmi otevřený, ale emoce byly silné, a to někdy věci přeženete."
"Pro mě šlo o těžký závod, ale bylo fajn tři dny poté testovat a vše napravit. Auto se při jízdě chovalo příjemně, bylo mnohem konzistentnější, obzvlášť v rychlosti při delší jízdě. Měli jsme nové díly k otestování pro tuto sezónu i zvlášť pro tento okruh, takže šlo o dobrý test," hodnotí Button.
Jenson Button to s hodnocením v Barceloně přehnal, v testech problémy s McLarenem a Hondou vyřešili a v Monaku by rád konečně dojel na bodech (foto: McLaren)
"Takže jsem ten test zakončil spokojený a vy můžete vidět, jak velký kus jsme od února ušli jako celý tým, ale obzvlášť Honda a japonská strana týmu. Nyní mám uvnitř mnohem větší důvěru. Jsem rád, že jsem ujel množství kol, navíc jsme odvedli velmi užitečnou práci. Snad se nám to podaří přenést do tohoto víkendu," dodává pilot McLarenu.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.