Pilot McLarenu Jenson Button i přes plánovaná vylepšení aerodynamiky a pohonné jednotky pro příští závod nečeká, že by měli bojovat o body dříve, než ve Velké ceně Španělska.
Britský tým se po obnovení partnerství s Hondou trápí se spolehlivostí pohonné jednotky. Rychlostně nestíhá ani na střed pole a společně s Manorem okupuje zadní řady. Minulý víkend v Sepangu sice udělal výkonnostní pokrok, do cíle však nedojel ani s jedním vozem do cíle. Jenson Button musel odstoupit kvůli problému s turbem, Fernando Alonso kvůli potížím s chlazením ERS systému - obojí v důsledku tvrdého využívání pohonné jednotky v zápalu boje.
Jízdu si ale Button před svým odstoupením užíval: "Závodili jsme s ostatními. Moci před sebou vidět jeden Red Bull - a tak daleko v průběhu závodu, to samozřejmě bylo příjemným překvapením. Také jsme se trochu více zapojili do kontaktu s ostatními. Boj v poli byl tou nejpozitivnější věcí, kterou jsme si z víkendu odnesli."
V Číně očekává zkušený pilot další zlepšení, na body to podle něj ale v nadcházejících dvou závodech stále ještě stačit nebude: "Máme před sebou spoustu práce, než budeme moci přemýšlet o boji o vítězství. Dalším krokem pro nás bude snad dojet před několika dalšími vozy, se kterými jsme závodili v této velké ceně, ale nedomnívám se, že v Číně budeme bojovat o body."
Fernando Alonso v Malajsii před Jensonem Buttonem, do cíle kvůli problémůms pohonnou jednotkou Hondy ale nedojel ani jeden z nich (foto: McLaren)
"Myslím si ale, že k tomu zřejmě dojde v Evropě, kde začneme o body bojovat - to by byl obrovský pokrok. Pro příští závod máme ve vývoji hodně věcí pro pohonnou jednotku a aerodynamiku," dodává Button pro F1i. Jestli to bude stačit na překonání některého ze soupeřů kromě Marussie, na to si budeme muset počkat. Nejblíže je Force India, ta však pro Čínu chystá větší balík vylepšení a posun vpřed.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.