 
            V pátek se na voze Jensona Buttona objevily problémy se spalovacím motorem. Následně musela stáj ve spolupráci se svým motorovým partnerem, Hondou, sáhnout k výměně pohonné jednotky.
Po druhém volném tréninku muselo neplánovaně dojít k výměně pohonné jednotky ve voze Jensona Buttona. "Po druhém tréninku Honda vyhodnotila data od motoru, aby pochopila páteční výkonnost," řekl tiskový mluvčí dodavatele motorů pro 'F1i.com'.
"Při této prohlídce dat jsme zjistili problémy se spalovacím motorem. Tyto problémy zabránily dalšímu použití této části v průběhu závodního víkendu v Malajsii." Z toho důvodu mechanici stáje v pátek večer vyměnili kompletní pohonnou jednotku.
Problém se sice týkal jen spalovacího motoru, ale pro jistotu došlo k výměně kompletní sady. Tiskový mluvčí dále prohlásil, že po opravě v továrně bude v budoucnu možné poškozený spalovací motor opět použít.
Spalovací motor Buttona by měl jít opravit (foto: McLaren)
Button tedy bude mít zřejmě více štěstí než jeho kolega Alonso, který o jeden motor po Austrálii přišel. McLarenu by se určitě moc hodilo, pokud by došlo ke změně a týmy mohly použít 5 pohonných jednotek v sezoně namísto stávajících 4 - psali jsme zde.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
 
            Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.