Dnes zasedlo představenstvo britské stáje a na programu jednání byla mimo jiné i volba jezdecké sestavy pro sezonu 2015. Jednání však opět nepřineslo žádný výsledek, a tak musejí Button s Magnussenem stále čekat na to, jestli si je tým pro příští sezonu ponechá.
Jenson Button a Kevin Magnussen už hodně dlouho čekají na rozhodnutí McLarenu. Ani dnešní jednání představenstva McLarenu nepřineslo tolik očekávané rozhodnutí. Přitom právě dnes se mělo už konečně rozhodnout, zda-li britský tým upřednostní zkušenosti Buttona nebo dlouhodobý potenciál Magnussena. Druhé místo má obsadit Fernando Alonso.
I přes dlouhé jednání se však představenstvu nepodařilo vybrat jezdecké složení pro sezonu 2015, jak potvrdil mluvčí týmu: "Dnešní jednání představenstva již skončilo. V otázce jezdeckého složení v příštím roce však k žádnému rozhodnutí nedošlo."
Nekonečné čekání na oznámení jezdců je zvláštní, tým zná silné a slabé stránky obou jezdců, kteří přicházejí v úvahu. Informace pro volbu má tedy tým k dispozici. Důvod k neustálému odkládání rozhodnutí by mohl být finanční. McLaren se stále snaží sehnat velkého sponzora.
Oba letošní jezdci zažívají nejisté časy (foto: McLaren)
Je zřejmé, že služby zkušeného mistra světa z roku 2009 budou dražší než služby mladíka s roční zkušeností. Brit se však nechal dříve slyšet, že plat by neměl být překážkou v jeho setrvání a je ochotný jezdit za méně peněz. Zatímco totiž probíhalo jednání představenstva ve Wokingu, oba letošní jezdci byli na akci sponzora Johnie Walker Edinburgu.
Jenson Button tam dal jasně najevo, že chce slyšet rozhodnutí co nejdříve: "Cítím se dobře, ať se stane cokoliv, čeká mě skvělý rok. Čeká mě nová výzva, buďto u McLarenu budu mít nového kolegu nebo odejdu z F1. Nemám žádný problém, ale chtěl bych mít jasno. Jako všichni už bych rád znal rozhodnutí, abych si mohl případně popřemýšlet o alternativách."
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.