Jenson Button pochválil Lewis Hamiltona a předpověděl vývoj následující sezóny. Titul mistrů světa podle něj opět vybojuje Mercedes, i když se Red Bull určitě zlepší. U Williamsu si není jistý tím, zda si dokáže udržet svou letošní velmi dobrou formu.
Pilot McLarenu, který stále neví, zda bude příští rok závodit, na úvod pochválil letošního šampiona - Lewis Hamiltona: "Jeden titul žádnému závodnímu pilotovi nestačí, ale vyhrát dvakrát je něco nadpozemského. Odvedl dobrou práci. Znám Lewise hodně dobře, jakým je jezdcem a člověkem, protože jsem s ním tři roky pracoval společně.
Mám za něj velkou radost, opravdu. Je příjemným chlapíkem a velmi upřímnou osobností, i když se takto vždy nedaří. Odvedl výbornou práci. Jsem si jistý, že příští rok bude mít Mercedes znovu neuvěřitelný balík."
A jak to vidí Button příští rok se soupeři Stříbrných šípů? "Pokud se Williams trochu zlepší, pak by mohli mít šanci na vítězství, ale nejsem si jistý, jestli to přenesou do dalšího roku. Pokud jde o Red Bull, nezůstanou podle mě tam, kde jsou. Určitě se zlepší.
Ale Mercedes měl čas sehnat ty správné lidi, hodně správných lidí. Mají ohromný tým, utratili celé jmění, vyhráli šampionát a teď mají vše potřebné pro to, aby vyhráli další. Proto to bude pro všechny ostatní těžké," dodává Button.
Mercedes se podle Buttona může příští rok těšit na další úspěšnou sezónu,jeho náskok byl letos drtivý (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.