Mark Webber nabízí Jensonovi Buttonovi řešení nejstity: vybodni se na Formuli 1 a podepiš smlouvu ve sportovních vozech. Co na to britský pilot McLarenu?
V McLarenu čekají na příchod Fernanda Alonsa, proto se budou muset zbavit jednoho ze svých současných závodních jezdců. Zatím to vypadá, že z kola ven bude muset spíše Jenson Button, který ale v posledních závodech jezdí lépe než dánský mladík Kevin Magnussen.
Zkušený Brit je zklamaný z toho, jak se jednání táhnou, a že je týden před poslední velkou cenou stále v nejistotě ohledně své budoucnosti. "Chcete se cítit jako chtění v rámci týmu a jako součást rodiny. Je to jakoby se k vám rodiče otočili a řekli: 'Víš co, nejsme si jisti tím, jestli tě letos na vánoce chceme. Ale tvůj bratr přijít může, on je skvělý.' Chcete se cítit jako součást rodiny a cítit, že chtějí, abyste byl její součástí. To je důležitější než peníze," shrnul Button své pocity.
Mark Webber, který svou kariéru v F1 ukončil loni, jej proto vybízí, aby jeho kroky následoval do série sportovních vozů WEC, kde si užívá "skvělého závodění:" "Jen tu smlouvu ve sportovních vozech podepiš a pohni s tím, kamaráde. Bylo by to mega tě mít s námi/proti nám příští rok."
Co na to Button? "Snad vám budu moci brzy poskytnout více informací o své budoucnosti" s dodatkem v tagu: "vzrušující časy." A přímo Webberovi později odpověděl: "Jednoho dne, kámo, jednoho dne!" Fanouškům také děkuje za hezké vzkazy, které dostává: "Čtu si vaše zprávy a musím říct, že mě vaše podpora ohromila."
Mark Webber chce, aby se Jenson Button vykašlal na F1 a šelza ním do sportovních vozů (foto: Red Bull Racing)
V této sérii sportovních vozů závodí Webber za Porsche a dva závody před koncem mu patří 10. příčka. Ve WEC působí řada známých pilotů se zkušenostmi z F1, např. Anthony Davidson, Sébastien Buemi, Andrea Lotterer, Lucas di Grassi, Alex Wurz, Kazuki Nakajima, Nick Heidfeld, Marc Gené a další.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.