Pilot McLarenu Jenson Button nevěří, že jeho zaměstnavatel společně s Hondou nabídli za přestup Fernandovi Alonsovi obrovskou peněžní částku.
Podle zahraničních médií měla Honda společně s McLarenem španělskému jezdci nabídnout 32 milionů dolarů (kolem 680 mil. Kč) ročně za přestup z Ferrari. Woking by naopak musel opustit Button. Podle něj ale k nabídce nedošlo.
"Nevěřím zprávám. Vůči Alonsovi chovám velký respekt. Znám ho od motokár a opravdu se mi líbí to, jak pracuje. Je velmi rychlý, všestranný a psychicky velmi silný," uvedl Button.
Alonso dává v rozhovorech v Monze najevo, že odcházet zatím nehodlá: "Chtěl bych vyhrát mistrovský titul s Ferrari, pro jezdce to hodně znamená. Hodně se toho od loňského léta namluvilo, nic ale nepocházelo z mých úst. Přestup momentálně není mým záměrem. Chci vyhrát zde a dokončit práci, kterou jsme začali před několika lety."
Změnu jezdecké sestavy pro příští rok odmítá o šéf Scuderie Marco Mattiacci: "Žádné oznámení v Monze ohledně pilotů nebude, protože není co oznamovat." Podle něj u Ferrari zůstanou Kimi Räikkönen i Alonso.
Jenson Button (vlevo) s Fernandem Alonsem, který by ho u McLarenu mohl nahradit(foto: Scuderia Ferrari)
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.