Závodní ředitel McLaren Racing Eric Boulier nevidí jediný důvod, proč by tým neměl být optimistický ve svých vyhlídkách pro následující závody ve Spa a Monze.
Po optimistickém zahájení sezóny - dvojitém podiu z Austrálie se však tým z Wokingu propadl a v poháru konstruktérů je až za Williamsem a Force Indií.
Eric Boulier„Zažili jsme velké zklamání v Maďarsku a bylo to citelné zvláště před zahájením letní pauzy, ale veškeré problémy, které se vyskytly jsme analyzovali a věříme, že jsme pochopili všechny příčiny. Tým pracoval tvrdě v továrně a na trať se tak vracíme s maximálním zájmem. Začínáme vidět pozitivní změny a můžeme zúročit intenzivní vývoj, který by se měl projevit na výrazném vzestupu výkonnosti v průběhu posledních osmi závodů v letošní sezóně“
Spa a Monza jsou tratě, kde každý tým využívá unikátní balíček pro přítlak a vzhledem k charakteristikám našeho vozu jsme optimističtí.
Jenson Button„Vstupuji do druhé poloviny sezóny s pocitem neuvěřitelné svěžesti a optimismu.“
„Neexistuje lepší místo, jak pokračovat než ve Spa-Francorchamps. Je to jeden z nejlepších okruhů na světě a řídit zde vůz Formule 1 je vždy neuvěřitelně skvělé. Jako vždy se opravdu těším na první vyjetí z boxů v pátek ráno."
„Měl jsem zde jeden z mých nejlepších víkendů v loňském roce a byl jsem schopen úzce bojovat s celou řadou dalších jezdců, což bylo velice uspokojující."
Kevin Magnussen„Byly to neskutečné dlouhé čtyři týdny a já se již opravdu nemohu dočkat, až se vrátím do kokpitu, zejména pokud je dalším závodem Spa – jeden z nejlepších okruhů na světě.“
„Vyhrál jsem zde v britské Formuli 3 v roce 2011 a ve Formuli Renault 3.5 v letech 2012 i 2013 a miluji povahu tohoto okruhu. Zajet rychlé kolo v kvalifikaci je prostě fantastické, protože trať vás v technických pasážích rychle vede z jednoho rohu do druhého.“
„Myslím, že v druhá polovina letošní sezóny pro nás bude nesmírně důležitá. Musíme využít dalších osmi závodů a uplatnit naši rozvojovou strategii co nejvíce abychom zlepšili své pozice v šampionátu jezdců i konstruktérů.“
„Jako tým jsme připraveni na tuto výzvu.“
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.