Závodní ředitel McLaren Racing Eric Boulier nevidí jediný důvod, proč by tým neměl být optimistický ve svých vyhlídkách pro následující závody ve Spa a Monze.
Po optimistickém zahájení sezóny - dvojitém podiu z Austrálie se však tým z Wokingu propadl a v poháru konstruktérů je až za Williamsem a Force Indií.
Eric Boulier„Zažili jsme velké zklamání v Maďarsku a bylo to citelné zvláště před zahájením letní pauzy, ale veškeré problémy, které se vyskytly jsme analyzovali a věříme, že jsme pochopili všechny příčiny. Tým pracoval tvrdě v továrně a na trať se tak vracíme s maximálním zájmem. Začínáme vidět pozitivní změny a můžeme zúročit intenzivní vývoj, který by se měl projevit na výrazném vzestupu výkonnosti v průběhu posledních osmi závodů v letošní sezóně“
Spa a Monza jsou tratě, kde každý tým využívá unikátní balíček pro přítlak a vzhledem k charakteristikám našeho vozu jsme optimističtí.
Jenson Button„Vstupuji do druhé poloviny sezóny s pocitem neuvěřitelné svěžesti a optimismu.“
„Neexistuje lepší místo, jak pokračovat než ve Spa-Francorchamps. Je to jeden z nejlepších okruhů na světě a řídit zde vůz Formule 1 je vždy neuvěřitelně skvělé. Jako vždy se opravdu těším na první vyjetí z boxů v pátek ráno."
„Měl jsem zde jeden z mých nejlepších víkendů v loňském roce a byl jsem schopen úzce bojovat s celou řadou dalších jezdců, což bylo velice uspokojující."
Kevin Magnussen„Byly to neskutečné dlouhé čtyři týdny a já se již opravdu nemohu dočkat, až se vrátím do kokpitu, zejména pokud je dalším závodem Spa – jeden z nejlepších okruhů na světě.“
„Vyhrál jsem zde v britské Formuli 3 v roce 2011 a ve Formuli Renault 3.5 v letech 2012 i 2013 a miluji povahu tohoto okruhu. Zajet rychlé kolo v kvalifikaci je prostě fantastické, protože trať vás v technických pasážích rychle vede z jednoho rohu do druhého.“
„Myslím, že v druhá polovina letošní sezóny pro nás bude nesmírně důležitá. Musíme využít dalších osmi závodů a uplatnit naši rozvojovou strategii co nejvíce abychom zlepšili své pozice v šampionátu jezdců i konstruktérů.“
„Jako tým jsme připraveni na tuto výzvu.“
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.