Jenson Button byl bezprostředně po skončení Velké ceny Německa naštvaný na svého bývalého týmového kolegu Lewise Hamiltona, který do něj ve vlásence narazil. Po zhlédnutí opakovaných záznamů ale svůj postoj změnil.
Hamilton po strkanici v prudké zatáčce uvedl: "Měl jsem menší kolizi s Jensonem, ale myslel jsem si, že mě pouští - špatně jsem to tam odhadl."
Button byl ale k jezdci Mercedesu poté velmi kritický: "Proč bych měl někoho pouštět? Nevím, jestli jste si toho všimli, ale hodně pilotů používá tuhle stopu kvůli tomu, aby měli ze zatáčky dobrý výjezd. Myslím, že problém s Lewisem spočíval v tom, že očekával, že ho pustím."
"Nejsem jedinou osobou, do které dnes najel. Je to divné, když máte o tolik rychlejší auto, tak byste si nemysleli, že se dostane do tolika takových soubojů, ale tak už to bylo. Najel do mého zadního kola, to je vše, co k tomu můžu říci. Víc o tom nevím. Jsem tam, abych odjel svůj závod. Byla by to nuda, kdybychom jej všichni pouštěli, když se probíjel polem," pokračoval Button.
After watching the race back think I overreacted with my feelings about Lewis's move. I can understand why he thought I was giving him room.
— Jenson Button (@JensonButton) July 20, 2014
Později večer byl však pilot McLarenu, který po zpackané strategii projel cílem až jako osmý, ve svém hodnocení střízlivější: "Poté, co jsem si závod zpětně prohlédl, tak si myslím, že jsem to s mými pocity vůči Lewisovu manévru přehnal. Dokážu pochopit, proč si myslel, že mu nechávám místo."
"Jsem v úžasu z toho, že jsme oba zatáčku zvládli!! F1 dnes nabídla skvělou podívanou, kéž by to tak dlouho pokračovalo!" dodal Button, jemuž v celkovém hodnocení šampionátu po závodu na Hockenheimu patří osmá příčka.
Amazed we both got around the corner!! F1 put on a great show today and long may it continue! pic.twitter.com/zP3bK9Ghx6
— Jenson Button (@JensonButton) July 20, 2014
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.