Jenson Button byl bezprostředně po skončení Velké ceny Německa naštvaný na svého bývalého týmového kolegu Lewise Hamiltona, který do něj ve vlásence narazil. Po zhlédnutí opakovaných záznamů ale svůj postoj změnil.
Hamilton po strkanici v prudké zatáčce uvedl: "Měl jsem menší kolizi s Jensonem, ale myslel jsem si, že mě pouští - špatně jsem to tam odhadl."
Button byl ale k jezdci Mercedesu poté velmi kritický: "Proč bych měl někoho pouštět? Nevím, jestli jste si toho všimli, ale hodně pilotů používá tuhle stopu kvůli tomu, aby měli ze zatáčky dobrý výjezd. Myslím, že problém s Lewisem spočíval v tom, že očekával, že ho pustím."
"Nejsem jedinou osobou, do které dnes najel. Je to divné, když máte o tolik rychlejší auto, tak byste si nemysleli, že se dostane do tolika takových soubojů, ale tak už to bylo. Najel do mého zadního kola, to je vše, co k tomu můžu říci. Víc o tom nevím. Jsem tam, abych odjel svůj závod. Byla by to nuda, kdybychom jej všichni pouštěli, když se probíjel polem," pokračoval Button.
After watching the race back think I overreacted with my feelings about Lewis's move. I can understand why he thought I was giving him room.
— Jenson Button (@JensonButton) July 20, 2014
Později večer byl však pilot McLarenu, který po zpackané strategii projel cílem až jako osmý, ve svém hodnocení střízlivější: "Poté, co jsem si závod zpětně prohlédl, tak si myslím, že jsem to s mými pocity vůči Lewisovu manévru přehnal. Dokážu pochopit, proč si myslel, že mu nechávám místo."
"Jsem v úžasu z toho, že jsme oba zatáčku zvládli!! F1 dnes nabídla skvělou podívanou, kéž by to tak dlouho pokračovalo!" dodal Button, jemuž v celkovém hodnocení šampionátu po závodu na Hockenheimu patří osmá příčka.
Amazed we both got around the corner!! F1 put on a great show today and long may it continue! pic.twitter.com/zP3bK9Ghx6
— Jenson Button (@JensonButton) July 20, 2014
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.