Jenson Button, Nico Rosberg a Lewis Hamilton se na začátku týdne vyjádřili k pevným opakovaným startům, z nového pravidla nebyli zrovna nadšeni
Když je závod přerušen výjezdem bezpečnostního vozu na okruh, jezdci ve startovním poli se za ním seřadí a jezdí za ním do té doby, než vedení závodu rozhodne o odjezdu bezpečnostního vozu z okruhu. Jezdci poté absolvují letmý opakovaný start. Od budoucí sezony nastane změna, jezdci si start zopakují ze startovního roštu. Ještě před schválením tohoto pravidla se k problému vyjádřili někteří jezdci F1.
Jenson Button: "Myšlenka pevného opakovaného startu je skvělá pro diváky. Start je pro fanoušky vzrušujícím okamžikem závodu. Ale když jezdec startuje na začátku závodu, má nové pneumatiky. V budoucnosti se může stát, že jezdec bude mít při opakovaném startu hodně ojeté pneumatiky, proto můžou kvůli tomu vzniknout těžkosti. Pro jezdce bude těžší udržet jeden směr a mohou vznikat svízelné situace. Jsem si jist, že nové pravidlo bude dobré pro televizní diváky, ale bylo také nezbytné uvažovat nad problémy s pneumatikami, třeba jejich povinná výměna v boxech. Takže myšlenka se mi líbí, jen musíme při opakovaném startu vzít do úvahy opotřebované a chladnější pneumatiky."
Nico Rosberg: "Jsem si dobře vědom toho, že start je asi nejzajímavějším momentem závodu, ale nechci, aby bylo přijato pravidlo o pevném opakovaném startu, mám rád skutečné závodění za podmínek, které platí víc než 50 let a navrhovanou změnu nevidím rád. Je to divná myšlenka chtít po nás nové a nové starty. Podle mě by současné pravidlo mělo zůstat v platnosti."
Lewis Hamilton: "Já si to musím víc přemyslet. V každém případě by nikomu neublížilo, kdyby u rozhodování o takovýchto záležitostech byli i jezdci, jsme to my, kdo sedí ve vozech a závodí. Komisaři nemůžou vědět, co se děje ve voze, proto bychom měli s nimi spolupracovat. Vždy přicházejí s geniálními myšlenkami, které ale někdy fungují a někdy zase ne."
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.
Oliver Bearman čelí hrozbě přísné penalizace kvůli incidentu v pitlane během třetího tréninku v Silverstonu. Nešťastný moment tak může výrazně ovlivnit jeho domácí závodní víkend.
George Russell a Kimi Antonelli zaujali novou chladicí vestou, kterou používá na startovním roštu k udržení svěžesti. Mercedes tím ukazuje, že hledá výhody i mimo samotný monopost v reakci na extrémní podmínky moderní F1.
Charles Leclerc byl nejrychlejší v závěrečném tréninku před Velkou cenou Británie. Na Silverstonu budou o pole position rozhodovat doslova drobné rozdíly, které dávají Ferrari, McLarenu i Red Bullu reálnou šanci na první místo na startu.
Charles Leclerc je po pátečních trénincích na Silverstonu spokojený s tempem Ferrari, ale stále hledá ideální nastavení pro kvalifikaci. Tým zaostává za McLarenem a čeká ho výzva zvládnout nejisté počasí, které by mohlo ovlivnit závodní víkend.
Lewis Hamilton byl po pátečních trénincích v Silverstonu optimistický, když dokázal držet krok s Ferrari. Po složité první polovině sezony věří, že právě domácí Grand Prix může znamenat obrat k lepšímu.