Jenson Button, Nico Rosberg a Lewis Hamilton se na začátku týdne vyjádřili k pevným opakovaným startům, z nového pravidla nebyli zrovna nadšeni
Když je závod přerušen výjezdem bezpečnostního vozu na okruh, jezdci ve startovním poli se za ním seřadí a jezdí za ním do té doby, než vedení závodu rozhodne o odjezdu bezpečnostního vozu z okruhu. Jezdci poté absolvují letmý opakovaný start. Od budoucí sezony nastane změna, jezdci si start zopakují ze startovního roštu. Ještě před schválením tohoto pravidla se k problému vyjádřili někteří jezdci F1.
Jenson Button: "Myšlenka pevného opakovaného startu je skvělá pro diváky. Start je pro fanoušky vzrušujícím okamžikem závodu. Ale když jezdec startuje na začátku závodu, má nové pneumatiky. V budoucnosti se může stát, že jezdec bude mít při opakovaném startu hodně ojeté pneumatiky, proto můžou kvůli tomu vzniknout těžkosti. Pro jezdce bude těžší udržet jeden směr a mohou vznikat svízelné situace. Jsem si jist, že nové pravidlo bude dobré pro televizní diváky, ale bylo také nezbytné uvažovat nad problémy s pneumatikami, třeba jejich povinná výměna v boxech. Takže myšlenka se mi líbí, jen musíme při opakovaném startu vzít do úvahy opotřebované a chladnější pneumatiky."
Nico Rosberg: "Jsem si dobře vědom toho, že start je asi nejzajímavějším momentem závodu, ale nechci, aby bylo přijato pravidlo o pevném opakovaném startu, mám rád skutečné závodění za podmínek, které platí víc než 50 let a navrhovanou změnu nevidím rád. Je to divná myšlenka chtít po nás nové a nové starty. Podle mě by současné pravidlo mělo zůstat v platnosti."
Lewis Hamilton: "Já si to musím víc přemyslet. V každém případě by nikomu neublížilo, kdyby u rozhodování o takovýchto záležitostech byli i jezdci, jsme to my, kdo sedí ve vozech a závodí. Komisaři nemůžou vědět, co se děje ve voze, proto bychom měli s nimi spolupracovat. Vždy přicházejí s geniálními myšlenkami, které ale někdy fungují a někdy zase ne."
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.