 
            Jenson Button tvrdí, že je pokroky McLarenu dosažené během závodního víkendu v Monte Carlu povzbudily.
Ve Velké ceně Monaka dojel po startu ze 12. místa šestý před svým týmovým kolegou Kevinem Magnussenem. Před dalším závodem v Kanadě si je jistý tím, že jeho tým učinil pokrok.
"Několik věcí jsme dali do pořádku. Tohle je okruh, kde potřebujete mechanickou přilnavost, což se před Kanadou hodí," říká Button. Přiznává, že si přidělal spoustu práce poté, co v kvalifikaci svým výkonem moc nezapůsobil.
Dojem na něj udělal Nico Hülkenberg, jenž dojel pátý. K tomu dodal: "Bylo by to těžké se ještě více propadnout zezadu, odkud jsem startoval. Šlo o typickou Velkou cenu Monaka. Bylo to v ní trochu maso - lidé dělali chyby, auta byla po celé dráze a vy jste museli dávat pozor."
"Jakmile jste na to začali tlačit, zničili jste si své pneumatiky. Kdybych na to tlačil více, skončil bych v bariérách, takže to bylo o tom, abych dojel do cíle. V Monaku se předjíždí obtížně, ale cítil jsem, že bych se před Hülkenberga mohl dostat. S šestým místem jsem spokojený, ale páté by se mi líbilo," uvedl Button.
Jenson Button atakuje obrubníky před zatáčkou Portier (foto: McLaren Mercedes)
Pokrok McLarenu vnímal i jeho týmový kolega Kevin Magnussen, kterému závod ke konci zničil ve vlásence naivním manévrem Kimi Räikkönen: "Z toho, že se auto chovalo opravdu dobře, můžu hodně vyvodit. Je to skutečně pozitivní. Zvenčí to může být sotva pozorovatelné, ale uvnitř týmu se věci hýbou vpřed."
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.