Jenson Button tvrdí, že je pokroky McLarenu dosažené během závodního víkendu v Monte Carlu povzbudily.
Ve Velké ceně Monaka dojel po startu ze 12. místa šestý před svým týmovým kolegou Kevinem Magnussenem. Před dalším závodem v Kanadě si je jistý tím, že jeho tým učinil pokrok.
"Několik věcí jsme dali do pořádku. Tohle je okruh, kde potřebujete mechanickou přilnavost, což se před Kanadou hodí," říká Button. Přiznává, že si přidělal spoustu práce poté, co v kvalifikaci svým výkonem moc nezapůsobil.
Dojem na něj udělal Nico Hülkenberg, jenž dojel pátý. K tomu dodal: "Bylo by to těžké se ještě více propadnout zezadu, odkud jsem startoval. Šlo o typickou Velkou cenu Monaka. Bylo to v ní trochu maso - lidé dělali chyby, auta byla po celé dráze a vy jste museli dávat pozor."
"Jakmile jste na to začali tlačit, zničili jste si své pneumatiky. Kdybych na to tlačil více, skončil bych v bariérách, takže to bylo o tom, abych dojel do cíle. V Monaku se předjíždí obtížně, ale cítil jsem, že bych se před Hülkenberga mohl dostat. S šestým místem jsem spokojený, ale páté by se mi líbilo," uvedl Button.
Jenson Button atakuje obrubníky před zatáčkou Portier (foto: McLaren Mercedes)
Pokrok McLarenu vnímal i jeho týmový kolega Kevin Magnussen, kterému závod ke konci zničil ve vlásence naivním manévrem Kimi Räikkönen: "Z toho, že se auto chovalo opravdu dobře, můžu hodně vyvodit. Je to skutečně pozitivní. Zvenčí to může být sotva pozorovatelné, ale uvnitř týmu se věci hýbou vpřed."
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace