 
            Jezdci McLarenu, Jensonu Buttonovi, se při trénování na simulátoru na slavnou Grand Prix Monaka dělá zle.
Mistr světa z roku 2009 a jeden z obyvatel Monaka řekl novinářům, že se na tuto slavnou Grand Prix už několik let nepřipoval na simulátoru. "Nenajížděl jsem si ho na simulátoru a na simulátoru jsem neřídil loňský nebo možná i ten předloňský monopost," řekl Jenson Button na dotaz, jak se V6 monopost choval na simulátoru ve srovnání s loňským V8.
"V podstatě jde o to, že nemůžu jet okruh v Monaku na simulátoru, protože se mi dělá zle. Tento tedy netrénuji. Nevím proč, ale dělá se mi při něm zle, a tak nemůžu jezdit. Bývalo to také Maďarsko, ale už jsme to změnili... takže ho teď můžu jezdit." Potřebnou práci na simulátoru McLarenu v jeho sídle v britském Wokingu tak odvedl testovač Oliver Turvey.
V dnešní kvalifikaci se Buttonovi moc nezadařilo(foto: McLaren Mercedes)
"Odvedl hodně práce a říkal, že je hodně těžké jet s tím kroutícím momentem, ale myslím, že budeme schopni to dobře zvládat," pokračuje Button, který v Monte Carlu vyhrál v roce 2009. McLaren, který je po Ferrari historicky druhý nejúspěšnější tým v historii Formule 1, v Monaku vyhrál poprvé před 30 lety zásluhou Francouze Alaina Prosta. Ovšem teď se jim už třikrát v řadě nepodařilo bodovat a nejzkušenější jezdec v poli něco takového zažil naposled s Hondou v roce 2008.
Dle Buttona ale výsledky neříkají vše: "Samozřejmě, že teď nejsme na tom nejfantastičtějším místě co se rychlosti a pozic v cíli týče. Byl jsem dotázán, s čím bych zde byl spokojený a samozřejmě, že by to bylo vítězství, ale to se nám nepodaří. Nemyslím si, že to bude pozice, která nás zde učiní šťastnými, protože to nebude dobrá pozice. Podle mě, co si z tohoto víkendu můžeme odnést, je to, jak se auto chová. Pokud budeme cítit, že jsme se zlepšili a že se to ubírá lepším směrem... víme, že toho ještě hodně přijde, takže ohledně budoucnosti můžeme být pozitivní."
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.