Jenson Button se ještě nevzdává naděje na dobré výsledky, začíná už ale přemýšlet i o tom, co bude následovat po jeho odchodu z F1.
Button začíná zvažovat život mimo F1. Za složitou sezonou z roku 2013 následuje začátek zřejmě další složité sezony. Možná přinutí mistra světa z roku 2009 hledat nějakou jinou životní výzvu, když se jeho kariéra v F1 přiblíží ke svému konci.
„Jezdit v F1 je stále skvělá práce,“ řekl Button v Barceloně. „Její nejhorší částí jsou rozhovory, v kterých musíte vysvětlovat, proč se nedaří. Skončím, až když mi má práce přestane přinášet radost. To se může stát, když budu řídit vůz, který nebude dostatečně rychlý. Doufám, že to nebude tak brzy a že ještě budu moci skončit vysoko.“
34letý Brit je zkušeným jezdcem, odjel víc než 250 závodů F1 od roku 2000, kdy začínal ve Williamsu. V roce 2011 si vyzkoušel jízdu ve voze z australské série V8 Supercar.
„Možná bych po odchodu z F1 vyzkoušel rallyecross. Chci dělat něco podobného, jezdit v karavanu s mými přáteli a rodinou a závodit s jinými jezdci jen tak pro radost. Všiml jsem si vyhlášení Jacquese Villeneuva, že ve všech sportech existuje snaha o pomalejší vozy, ale v rallycrossu na omezení nehledí a jsou tam hotová monstra s výkonem 600 koní,“ dodává Button.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace