 
            McLaren po ostudném představení v Bahrajnu, kde musel z velké ceny s oběma vozy odstoupit kvůli technickým problémům, míří společně s dalšími týmy do Číny. Bude tam mít co napravovat.
"Po zklamání v závodě v Bahrajnu si myslím, že do Číny jedeme s tím, že máme co dokazovat - musíme získat nějaké body a odjet další závod, v němž prokázali rychlost, kterou u tohoto letošního vozu vnímáme," popisuje zkušený Button, jenž má na kontě již 250. velkých cen.
"To nutně neznamená, že to bude jednoduché. V Bahrajnu se ukázalo, že krom dvou nejrychlejších vozů je letos závodění rychlé, nabité akcí a vyrovnané. Rozdíly jsou tak malé, že to bude chtít, abychom vše správně zvládli: soustředili se na trénink, odjeli bezproblémovou kvalifikaci a čistý závod, abychom se usadili na čele stíhající skupiny aut," pokračuje britský pilot.
Do Číny se už těší: "Závodění v Číně jsem si vždy užíval. Vyhrál jsem zde v roce 2010 a s McLarenem jsem zde vždy získával dobré výsledky. I když jde o trať, která perfektně nesedí našemu balíku, myslím, že můžeme dát všechno dohromady a prožít dobrý víkend."
"Z posledního závodu jsem odjížděl s pocitem, že jsem ze sebe ani z vozu nedostal maximum, takže pár dní testování v Bahrajnu a má příprava na tento závod mi snad pomůže znovu najít své komfortní místo v MP4-29," doufá Buttonův týmový kolega Kevin Magnussen.
"Na tento závod se těším - jde o trať, kterou jsem viděl jen v TV, ale obsahuje skutečně pestrou škálu zatáček. První z nich je opravdovou výzvou. Ale nejzajímavější podle mě budou senzační rychlosti a spousty předjížděcích manévrů na zadní rovince, která je jednou z nejdelších v F1."
"V prvních třech závodech byly nejbližšími soupeři Mercedesu různé auta a vozy. Stále si myslím, že je trochu brzy na rozpoznání relativního pořadí týmů bojujících o body. Našim cílem tento víkend nicméně bude konsolidovat naši pozici a usadit se na čele stíhající skupiny."
McLaren si chce v Číně spravit chuť, z Bahrajnu odjel z prázdnou (foto: McLaren Mercedes)
"Nikdy to není jednoduché odjíždět po velké ceně s dvěma odstoupeními, takže v Číně tento víkend bude důležité získat další body. Myslím si, že máme proč být povzbuzeni naší výkonností: stíhající skupina vozů byla v Bahrajnu extrémně vyrovnaná, my jsme v ní jezdili se zapálením a já vidím potenciál na získání výhody," tvrdí sportovní ředitel Eric Boullier.
"Agresivně vyvíjíme MP4-29. Víme, že máme dobrý základ, jde však o koncept, který vyžaduje vývoj. Připravujeme užitečné pokroky a klíčem k úspěchu letos bude: 1) rychlé přenesení těchto konceptů do užitečných dílů a 2) úspěšné zprovoznění těchto kroků na trati.
Myslím, že dosahujeme dobré korelace mezi aerodynamickým tunelem a tratí, a naši inženýři jsou povzbuzeni tím, co jsme zatím přivezli na trať. V Číně budeme mít další drobný krok a doufáme, že na každý závod budeme vozit více klíčových vylepšení," dodává Boullier.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.