 
            Třetí muž prvního závodu Jenson Button si není jistý konkurenceschopností svého vozu v Malajsii. Na vině jsou prý především vysoké teploty.
Button po trénincích prohlásil: "Zjistili jsme, že to zde budeme mít velmi těžké a to zejména v tomhle horku. Doufám, že během víkendu bude chladněji, podle předpovědi by to mohlo vyjít. Potřebujeme nižší teploty, abychom byli alespoň částešně konkurenceschopní."
"Zbývá nám ještě doladit několik detailů v nastavení vozu, ale problémem je, že nemáme rychlost, což je pro nás překvapující. Náš vůz je velmi špatný především v rychlých zatáčkách," řekl Button, který není příliš optimistický ani, co se týče zisku díky balíčku vylepšení. Ten měl podle Rona Dennise týmu přinést zlepšení alespoň o půl vteřiny na kolo.
"Veškerý progres, který nám naše vylepšení přinesla, se smazává díky vysokým teplotám. Navíc si myslím, že každá změna v přední části vozidla vždy působí dramatičtěji než ve skutečnosti je. Podle dat nám toto vylepšení sice pomůže, což je dobrá zpráva, ale momentálně neřeší náš problém s počasím a rychlými zatáčkami, kde jsme opravdu slabí," pronesl Button a určitě tak nepotěšil fanoušky McLarenu.
Brit na druhou stranu věří, že týmu pomůže alespoň počasí: "Kvalifikace a závod jsou naplánovány na pozdější čas než dnešní tréninky a věřím, že v tu dobu už bude nižší teplota."
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.