Třetí muž prvního závodu Jenson Button si není jistý konkurenceschopností svého vozu v Malajsii. Na vině jsou prý především vysoké teploty.
Button po trénincích prohlásil: "Zjistili jsme, že to zde budeme mít velmi těžké a to zejména v tomhle horku. Doufám, že během víkendu bude chladněji, podle předpovědi by to mohlo vyjít. Potřebujeme nižší teploty, abychom byli alespoň částešně konkurenceschopní."
"Zbývá nám ještě doladit několik detailů v nastavení vozu, ale problémem je, že nemáme rychlost, což je pro nás překvapující. Náš vůz je velmi špatný především v rychlých zatáčkách," řekl Button, který není příliš optimistický ani, co se týče zisku díky balíčku vylepšení. Ten měl podle Rona Dennise týmu přinést zlepšení alespoň o půl vteřiny na kolo.
"Veškerý progres, který nám naše vylepšení přinesla, se smazává díky vysokým teplotám. Navíc si myslím, že každá změna v přední části vozidla vždy působí dramatičtěji než ve skutečnosti je. Podle dat nám toto vylepšení sice pomůže, což je dobrá zpráva, ale momentálně neřeší náš problém s počasím a rychlými zatáčkami, kde jsme opravdu slabí," pronesl Button a určitě tak nepotěšil fanoušky McLarenu.
Brit na druhou stranu věří, že týmu pomůže alespoň počasí: "Kvalifikace a závod jsou naplánovány na pozdější čas než dnešní tréninky a věřím, že v tu dobu už bude nižší teplota."
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace