Třetí muž prvního závodu Jenson Button si není jistý konkurenceschopností svého vozu v Malajsii. Na vině jsou prý především vysoké teploty.
Button po trénincích prohlásil: "Zjistili jsme, že to zde budeme mít velmi těžké a to zejména v tomhle horku. Doufám, že během víkendu bude chladněji, podle předpovědi by to mohlo vyjít. Potřebujeme nižší teploty, abychom byli alespoň částešně konkurenceschopní."
"Zbývá nám ještě doladit několik detailů v nastavení vozu, ale problémem je, že nemáme rychlost, což je pro nás překvapující. Náš vůz je velmi špatný především v rychlých zatáčkách," řekl Button, který není příliš optimistický ani, co se týče zisku díky balíčku vylepšení. Ten měl podle Rona Dennise týmu přinést zlepšení alespoň o půl vteřiny na kolo.
"Veškerý progres, který nám naše vylepšení přinesla, se smazává díky vysokým teplotám. Navíc si myslím, že každá změna v přední části vozidla vždy působí dramatičtěji než ve skutečnosti je. Podle dat nám toto vylepšení sice pomůže, což je dobrá zpráva, ale momentálně neřeší náš problém s počasím a rychlými zatáčkami, kde jsme opravdu slabí," pronesl Button a určitě tak nepotěšil fanoušky McLarenu.
Brit na druhou stranu věří, že týmu pomůže alespoň počasí: "Kvalifikace a závod jsou naplánovány na pozdější čas než dnešní tréninky a věřím, že v tu dobu už bude nižší teplota."
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.