 
            Mercedes si podle Jensona Buttona bude alespoň z počátku sezóny jezdit svou ligu. Se svým týmem a ostatními soupeři na něj ztrácejí minimálně sekundu.
Britský pilot je ohromen náskokem Stříbrných šípů, rychlost McLarenu přitom bagatelizuje: "V testech jsme na ně ztráceli dvě sekundy a při dlouhých výjezdech jsme dnes zaostávali o více než sekundu."
"Myslím, že všichni na ně ztrácejí sekundu, jsou velmi rychlí. Nedomnívám se, že by naše skutečná rychlost byla tak dobrá, jak to vypadá z tréninků, ale je OK. Stále nemáme dobré vyvážení," přiznává Button.
"Nejsme vůbec blízko těm nejrychlejším. Ale je překvapením, že Mercedes je také mnohem rychlejší než všichni ostatní včetně Williamsu, který se zdá být docela schopný v rychlých zatáčkách, což je pro mě také překvapení," pokračuje pilot McLarenu.
"nevím, jestli ostatní museli hodně šetřit palivo, ale zdá se, že v závodě budeme muset. Tohle je pro z pohledu spotřeby paliva a možnosti využití 100 kg velmi náročná trať, celý závod tedy pro nás bude velmi náročný vzhledem k tomu, kolik budeme muset ubrat."
McLarenu ztrácí přes sekundu, na Mercedes nemají ani ostatní soupeři (foto: McLaren Mercedes)
"Zřejmě jde o jeden z nejhorších okruhů dle spotřeby paliva, takže půjde o těžkou neděli. Rychlost je vždy žádané, protože čím rychlejší auto máte, tím snadněji můžete šetřit palivo - zkrátka jen víc uberete.
Momentálně jsme celkem spolehliví, motor pracuje opravdu dobře a naše rychlost je dobrá. Nejsme na tom tak, jako nejrychlejší auta, ale na druhou stranu jsme o hodně rychlejší než nejpomalejší vozy, nejsme tedy ve špatné formě," shrnuje Button.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.