 
            Jenson Button dostal penalizaci kvůli předjíždění pod červenými vlajkami a na startu se posune o tři místa zpět.
Jenson Button během prvního tréninku předjel Daniila Kvjata pod červenými vlajkami. Stalo se to během zmatků s helikoptérou. Když bylo zřejmé, že vrtulník nedorazí včas, byl trénink znovu pozastaven červenými vlajkami.
V tu chvíli byl Button za Kvjatem, který poprvé dostal šanci v tréninku F1 a zkušený Brit Rusa předjel na rovince mezi zatáčkami 12 a 13. Porušil tak pravidla a od komisařů si vysloužil penalizaci tří míst na startu závodu.
"Fakt, že jsem předjížděl pod červenými vlajkami je špatný. Nebyla to ale nebezpečná situace a Kvjat zpomalil. Mohl jsem brzdit, ale nikdy nevíte, co je za vámi. Pravidla jsou však pravidla. Já si jen přeji, abychom tam neměli červenou vlajku kvůli chybějící helikoptéře," uvedl Button.
Penalizace je pro něj o to víc frustrující, protože cítí, že jsou v Austinu konkurenceschopní. "Simulace závodu vypadala konkurenceschopně, časy konkurující Mercedesu či Ferrari, ne o moc horší než Lotus a podobné Sauberu. Jsme na tom tedy relativně dobře, pokud bychom z auta dostali maximum, mohli jsme se dobře kvalifikovat. Je to tedy smůla, že se o tři místa propadnu. Je to frustrující, ale je to moje chyba. Sám sobě jsem si to v minulých závodech zrovna neulehčil," komentuje to Button.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.