Pilot McLarenu nechce po zbytek sezony jen bezcílně kroužit na trati a čekat na tu novou.
Od pátého místa ve Velké ceně Číny se Buttonovi už nepodařilo dostat se mezi nejlepších pět jezdců. Jeho vůz se sice pomalu zlepšuje, v současnosti má ale prioritu vývoj nového vozu. Přesto by chtěl tým McLaren do konce roku dosáhnout pódiového umístění. I když se McLarenu letos nedaří podle jeho představ, Jenson Button potvrdil, že neztrácí motivaci pro zbývající závody.
„Motivace je stále tady, v průběhu každého závodu chci odvést tu nejlepší práci,“ vysvětluje Jenson Button. „Nekroužím po trati jen tak, čekajíc na příští sezonu. Vždy chci dosáhnout nejlepšího možného výsledku. Proto se snažím dostat ze sebe maximum, kvůli sobě i kvůli týmu. Z tohoto pohledu se nic nezměnilo.“
„Samozřejmě, když máte za sebou závod, ve kterém skončíte na sedmém místě, není to právě to, co jste si přál. Ale když se posadíte do monopostu, když zhasnou červená světla na startu a Vy závodíte, stále pociťujete nadšení. Chcete udělat vše pro úspěch.“
„V každém závodě existuje možnost dostat se na pódium,“ poznamenal Button. „Ale my jsme od toho ještě dost daleko. Jsme víc, jak jednu sekundu za nejlepšími. To se zatím nezměnilo.“ Pokud McLaren ukončí sezonu bez pódiového umístění, bude to poprvé od roku 1980.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.