Britský pilot Jenson Button není ve stresu, pokud jde o jeho budoucnost. Písemné prodloužení spolupráce s McLarenem, který chce ještě chvíli počkat před oznámení své sestavy pro sezónu 2014, považuje za formalitu.
I když se všeobecně očekává, že Brit ve Wokingu zůstane, McLaren zatím stále na služby mistra světa z roku 2009 před příštím ročníkem opci neuplatnil. Podle šéfa týmu Martina Whitmarshe si jeho piloti - Button i Sergio Pérez - zaslouží po letošní sezóně s nekonkurenceschopným vozem další pokus.
Na dotaz ohledně smluvního stavu s McLarenem Button, průběžně devátý jezdec v pořadí letošního šampionátu, odpovídá: "Není to problémem pro žádnou stranu. Takže se jen soustředíme na závodění, společně budeme závodit i v roce 2014."
O Buttonovi se spekulovalo, že by mohl o přestupu jedna s Red Bullem a s Ferrari - oba týmy však svá jezdecká složení pro příští rok již potvrdily: u mistrovského týmu nahradí Marka Webbera jeho mladší krajan Daniel Ricciardo a Ferrari se rozhodlo vyměnit Felipeho Massu za navrátilce Kimiho Räikkönena.
Jak to podle Buttona bude u Ferrari mezi Finem a Fernandem Alonsem vypadat, o tom jsme psali zde.
Jenson Button je u McLarenu spokojený, očekává, že za něj bude závodit i příští rok(foto: McLaren Mercedes)
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.